«Συγκρατημένες» κινήσεις συνέχισαν να κάνουν και τον περασμένο Ιούλιο οι Έλληνες εφοπλιστές στον τομέα των νέων παραγγελιών.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου Golden Destiny οι Έλληνες εφοπλιστές προχώρησαν στην διάρκεια του περασμένου μήνα, στην τοποθέτηση παραγγελιών για την κατασκευή συνολικά 14 πλοίων συνολικής αξίας 280 εκατομμυρίων δολαρίων.
Σε σχέση με τον Ιούνιο, που ήταν εξαιρετικά «πεσμένος» και είχαν τοποθετηθεί μόλις 7 παραγγελίες υπάρχει σαφής αύξηση. Όμως, σε σχέση με τον Ιούλιο του 2011 υπάρχει μείωση κατά 54,8% στις παραγγελίες πλοίων, που ήταν 31.
Σε ότι αφορά τους τύπους των πλοίων οι Έλληνες πλοιοκτήτες επέλεξαν κυρίως φορτηγά πλοία (bulk carriers) τοποθετώντας παραγγελίες για 6 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 888.000 τόνων αντί 176 εκατομ. δολαρίων.
Από εκεί και πέρα, τοποθετήθηκαν παραγγελίες για 4 πλοία μεταφοράς κοντέϊνερ και από δύο τάνκερ και οχηματαγωγά.
Σε παγκόσμιο επίπεδο τον περασμένο Ιούλιο τοποθετήθηκαν παραγγελίες για 99 πλοία συνολικής αξίας 2,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων εμφανίζοντας μείωση κατά 49,9% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα, οπότε είχαν γίνει παραγγελίες για 196 πλοία.
Η αγορά από «δεύτερο χέρι»
Σύμφωνα, πάντα, με στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου Golden Destiny στην αγορά από «δεύτερο χέρι» οι Έλληνες εφοπλιστές αγόρασαν, τον Ιούλιο, συνολικά 17 πλοία επενδύοντας συνολικά 295,9 εκατομμύρια δολάρια.
Σε παγκόσμιο επίπεδο τον περασμένο μήνα άλλαξαν χέρια συνολικά 138 πλοία διαμορφώνοντας ένα κύκλο συναλλαγών της τάξης του 1,2 δις δολαρίων.
Pireas2day.gr

