Ο Αυστραλός οδηγός της Red Bull Racing ήταν ο πρώτος που είδε την καρό σημαία του τερματισμού στο Silverstone και συνέχισε τις απίθανες φετινές του εμφανίσεις. Ο Ουέμπερ εκμεταλλεύθηκε την κακή εκκίνηση του Γερμανού «ομόσταυλού» του, Σεμπάστιαν Φέτελ, και πήρε από την αρχή την πρωτοπορία στον αγώνα, φτάνοντας χωρίς πρόβλημα στον τερματισμό και την «πρωτιά». Τη δεύτερη θέση πήρε ο Βρετανός Λιούις Χάμιλτον με McLaren, ενώ την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ο Γερμανός Νίκο Ρόσμπεργκ με Mercedes GP.

Φυσικά, όπως κάθε αγωνιστικό Σαββατοκύριακο, έτσι και σήμερα, η zougla.gr ήταν μαζί σας σε κάθε στροφή του συναρπαστικού αγώνα.

Η συνολική τελική κατάταξη των πιλότων ήταν η εξής:

Η εξέλιξη του αγώνα με τα μάτια της zougla.gr:

Λήξη αγώνα: Η καρό σημαία πέφτει και ο Ουέμπερ είναι ο πρώτος που την βλέπει. Ο Αυστραλός κερδίσει για 3η φορά φέτος, μετά την Ισπανία και το Μονακό. Στη 2η και 3η θέση τερματίζουν οι Χάμιλτον και Ρόσμπεργκ. Την δεκάδα συμπληρώνουν οι, Μπάτον, Μπαρικέλο, Κομπαγιάσι, Φέτελ, Σούτιλ, Σουμάχερ και Χούλκενμπεργκ

Γύρος: 51: Ο Φέτελ προσπερνά τον Σούτιλ και βρίσκεται στην 7η θέση

Γύρος 50: Η πρώτη δεκάδα παραμένει η ίδια που ήταν και στον 40ο γύρο: Ουέμπερ, Χάμιλτον, Ρόσμπεργκ, Μπάτον, Μπαρικέλο, Κομπαγιάσι, Σούτιλ, Φέτελ, Σουμάχερ και Χούλκενμπεργκ

Γύρος 49: Ο Φέτελ πιέχει τον Σούτιλ στη μάχη για την 7η θέση. Το ίδιο κάνει και ο Αλόνσο με τον Λιούτζι για την 11η θέση

Σχόλιο: Οι Ουέμπερ και Χαμιλτον βρίσκονται σε δικό τους αγώνα και απλά περιμένουν το πέσιμο της καρό σημαίας. Το ενδιαφέρον βρίσκεται στις πιο πίσω θέσεις και ιδιαίτερα στο που θα μπορέσει να τερματίσει ο Φέτελ. Όσο για τη Ferrari, τον αγώνα στο Silverstone θα θέλουν σίγουρα να ξεχάσουν, εκτός και εάν συμβεί κάνα θαύμα…

Γύρος 40: Η πρώτη δεκάδα έχει ως εξής: Ουέμπερ, Χάμιλτν, Ρόσμπεργκ, Μπάτον, Μπαρικέλο, Κομπαγιάσι, Σούτιλ, Φέτελ, Σουμάχερ και Χούλκενμπεργκ

Γύρος 39: Τελικά ο Αλόνσο ανεβαίνει όχι μία θέση αλλά δύο θέσεις με τη βοήθεια του… Μάσα ο οποίος μπήκε στα πιτς έπειτα από ένα άτσαλο φρενάρισμα που είχε. Την ίδια ώρα ο Πετρόφ μπαίνει στα πι

Γύρος 38: Ο Αλόνσο προσπαθεί να ανέβει στην κατάταξη έπειτα από την ποινή που δέχτηκε και έπεσε στην 15η θέση. Μπροστά του βρίσκεται ο Λιούτζι. Στα πιτς και άλι ο Μάσα

Γύρος 37: Ο Φέτελ ανεβαίνει στην 9η θέση προσπερνώντας τον Χούλκενμπεργκ

Γύρος 30: Το αυτοκίνητο ασφαλείας βγαίνει από την πίστα

Γύρος 29: Με το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα οι χρόνοι ουσιαστικά μηδενίζονται

Γύρος 27: Το αυτοκίνητο ασφαλείας μπαίνει στην πίστα για να καθαριστεί η πίστα έπειτα από την επαφή που είχαν τα μονοθέσια των Ντε Λα Ρόσα και Λιούτζι

Γύρος 21: Ο Κούμπιτσα τελικά εγκαταλείπει τον αγώνα. Μαζί με τον Ντι Γκράσι είναι οι μοναδικοί που δεν συνεχίζουν. Πιτ στοπ και για τον Μπάτον ο οποίος από την 3η θέση πέφτει στην 6η

Γύρος 20: Η πρώτη δεκάδα έχει ως εξής: Ουέμπερ, Χάμιλτον, Μπάτον, Χούλκενμπεργκ, Ρόσμπεργκ, Αλόνσο, Αλγκουερσαρί, Μπαρικέλο, Κομπαγάσι και Σουμάχερ

Γύρος 19: Ο Κούμπιτσα έπειτα από πρόβλημα που αντιμετώπισε με τη Renault επισκέπτεται για δεύτερη φορά τα πιτς

Γύρος 17: Ο Ουέμπερ με τη σειρά του μπαίνει στα πιτς αλλά βγαίνει και συνεχίζει από την πρώτη θέση. Ο Αλόνσο προσπερνά με φοβερό τρόπο τον Κούμπιτσα στη μάχη για την 7η θέση

Γύρος 16: Ο Χάμιλτον στα πιτς για αλλαγή ελαστικών. Ο Βρετανός συνεχίζει από την δεύτερη θέση ενώ ο Ουέμπερ συνεχίζει να οδηγεί το γκραν πρι της Μεγάλης Βρετανίας

Γύρος 15: Ο Ρόσμπεργκ κάνει ταχύτερο γύρο και αμέσως μετά μπαίνει στα πιτς για να αλλάξει ελαστικά

Γύρος 13: Ο Χάμιλτον με τη σειρά του πετυχαίνει τον ταχύτερο γύρο αλλά βρίσκεται 3 δευτερόλεπτα πίσω από τον Ουέμπερ. Στα πιτς και οι Κούμπιτσα, Ντε Λα Ρόσα

Γύρος 12: Στα πιτς και οι Αλόνσο, Μπαρικέλο, και Κομπαγιάσι

Γύρος 11: Ο Σουμάχερ είναι από τους πιλότους, που βρίσκονται στις πρώτες θέσεις και ανοίγουν το «χορό» των πιτς. Το έκανε προηγουμένως και ο Ντι Γκράσι, που είναι τελευταίος, ενώ ο Γερμανός από 7ος πέφτει στην 15η θέση

Γύρος 10: Χωρίς αλλαγές εδώ και αρκετούς γύρους η πρώτη δεκάδα που έχει ως εξής: Ουέμπερ, Χάμιλτον, Κούμπιτσα, Ρόσμπεργκ, Αλόνσο, Μπαρικέλο, Σουμάχερ, Μπάτον, Κομπαγιάσι και Σούτιλ

Γύρος 9: Και άλλος ταχύτερος γύρος από τον Ουέμπερ, ο οποίος μαζί με τον Χάμιλτον, είναι ο μοναδικός που κινείται στο 1:36. Οι υπόλοιποι κινούνται στο 1:37, 1:38 και 1:40

Γύρος 7: Ουέμπερ και Χάμιλτον έχουν δημιουργήσει διαφορά ασφαλείας από τους υπόλοιπους πιλότους. Ο 3ος Κούμπιτσα βρίσκεται 10” πίσω από τον Χάμιλτον

Γύρος 5: Ταχύτερο γύρο σημειώνει ο Ουέμπερ (1:37.056)

Γύρος 4: Η πρώτη δεκάδα έχει ως εξής: Ουέμπερ, Χάμιλτον, Κούμπιτσα, Ρόσμπεργκ, Αλόνσο, Μπαρικέλο, Σουμάχερ, Μπάτον, Κομπαγιάσι και Σούτιλ

Σχόλιο: Από το replay φαίνεται ξεκάθαρα ότι ο Μάσα έχει ακουμπήσει με το μονοθέσιο του Αλόνσο ενώ ο Φέτελ είχε έξοδο επειδή δεν… άντεξε να μείνει πίσω απ τον Ουέμπερ. Δύο εμφύλιοι στη μάχη για την κορυφή.

Γύρος 1: Ο Μάσα επισκέπτεται τα πιτς για να αλλάξει ελαστικά (έχει πρόβλημα με το πίσω που έχει δεχτεί φθορά από επαφή). Το ίδιο κάνει μερικά δευτερόλεπτα αργότερα και ο Φέτελ έπειτα από την άτυχη στιγμή που είχε στην εκκίνηση

Εκκίνηση: Φοβερή εκκίνηση. Ο Φέτελ βγαίνει εκτός και χάνει την 1η θέση! Ο Ουέμπερ περνά πρώτος και τον ακολουθούν, Χάμιλτον και Κούμπιτσα.

Η τελική κατάταξη των χθεσινών κατατακτήριων δοκιμών ήταν η εξής:

Η πίστα

Οι αλλαγές που έγιναν στην πίστα είναι αρκετές σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Αλλαγές που από ότι φαίνεται δεν βρίσκουν σύμφωνους τους πιλότους, αφού πολλοί ήταν εκείνοι που κατά τη διάρκεια του τριημέρου παραπονέθηκαν ότι σε αρκετά σημεία τα μονοθέσια γλιστράνε πολύ, ενώ δύσκολο έργο έχουν όταν περνούν πάνω από τα κερμπ.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης