Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Ξεκινώντας με το coupe-crossover X4, η τρέχουσα γενιά κυκλοφόρησε το 2018 και ανανεώθηκε το 2021. Σύμφωνα με το διαμορφωτή στο site της φίρμας, οι βενζινοκίνητες εκδόσεις του μοντέλου τερματίστηκαν οριστικά στις 30 Σεπτεμβρίου ενώ και οι diesel θα ολοκληρωθούν στο τέλος του επόμενου μήνα. Αυτή η απόφαση ουσιαστικά σφραγίζει τη μοίρα της X4, με τη μικρότερη X2 να αναλαμβάνει τον ρόλο του έμμεσου αντικαταστάτη στη γκάμα της BMW.

Επόμενο θύμα, που επιβεβαιώθηκε και πάλι σιωπηλά, είναι η γερασμένη Σειρά 8, η οποία κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2018 και ανανεώθηκε ελαφρώς το 2022. Δεν κατάφερε ποτέ όμως να βρει κοινό και οι πωλήσεις της έμειναν πολύ χαμηλά, σε όλα τα χρόνια που προσφερόταν. Η εταιρεία δεν έχει συζητήσει την πιθανότητα μιας νέας γενιάς, κάτι που αφήνει τις, Σειρά 2 και Σειρά 4 ως τα μόνα εναπομείναντα μοντέλα κουπέ στην τρέχουσα γκάμα της BMW.

Τέλος, η τρίτη BMW που έχει προγραμματιστεί για απόσυρση είναι η Z4. Η παραγωγή έχει προγραμματιστεί να ολοκληρωθεί στο εργοστάσιο της Magna Steyr στο Γκρατς την άνοιξη του 2026 και αφού δεν έχει προγραμματιστεί διάδοχος για την Z4, η BMW θα αποχωρήσει εντελώς από την κατηγορία των roadster.

Οι χαμηλές πωλήσεις που δικαιολογούν την… ταφόπλακα

Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι τα τρία εξερχόμενα μοντέλα δεν είχαν ποτέ ισχυρές πωλήσεις. Μεταξύ Ιανουαρίου και Αυγούστου 2025, η BMW πούλησε 1.916 μονάδες της X4, 659 της Σειράς 8 και 2.613 της Z4 στη Γερμανία.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης