Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη
Φαίνεται πως η χορηγία της Nissan στην μεγαλύτερη διοργάνωση ποδοσφαίρου άνοιξε την όρεξη στους Η Nissan είναι η κορυφαία σε πωλήσεις ιαπωνική μάρκα στην Ευρώπη Ιάπωνες οι οποίοι τρέχουν και δεν προλαβαίνουν. Η ζήτηση είναι πολύ μεγάλη και αυτό αποτυπώνεται από τις πωλήσεις της μάρκας η οποία καταρρίπτει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο.
Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία το πρώτο εξάμηνο του 2015, η Nissan κατάφερε να βρεθεί στην κορυφή μεταξύ των ιαπωνικών εταιρειών όσον αφορά την Ευρώπη. Συγκεκριμένα κατέγραψε πανευρωπαϊκές πωλήσεις 384.726 μονάδων, οι οποίες ήταν αυξημένες κατά 4,3%, σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό χρονικό διάστημα.

Το μοντέλο που έπαιξε το ρόλο του στην τεράστια αύξηση ήταν το Qashqai, που συνεχίζει ακάθεκτο να σπάει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο . Χαρακτηριστικές άλλωστε και οι πωλήσεις από τότε που κυκλοφόρησε στην αγορά, καθώς ήδη έχουν πουληθεί 2.5 εκατομμύρια Qashqai!
Πρώτη στην Ελλάδα
Όσον αφορά την Ελλάδα, οι πωλήσεις της Nissan για το πρώτο εξάμηνο άγγιξαν τις 4.188 μονάδες με Η επιτυχία της μάρκας οφείλεται όχι μόνο στα καλά προιόντα αλλά και στο after sales το μερίδιο αγοράς να φτάνει το 9.7%. Χαρακτηριστική η επίδοση του Ιουνίου όπου η μάρκα εντός συνόρων βρέθηκε στην κορυφή με 978 πωλήσεις.
Απόλυτα ικανοποιημένος εμφανίστηκε και στις δηλώσεις του ο Αντιπρόεδρος πωλήσεων και marketing της Nissan Ευρώπης, Guillame Cartier, ο οποίος δήλωσε χαρακτηριστικά: «Αυτό που κάνουμε για την μάρκα μας, τα προϊόντα μας, αλλά και η υπόσχεσή μας για εξαιρετικές υπηρεσίες στους πελάτες μας, φαίνεται ξεκάθαρα πως δουλεύει. Είμαστε ενθουσιασμένοι με το γεγονός ότι οι πελάτες, μας εμπιστεύονται, καθιστώντας έτσι την Nissan ως την πρώτη Ασιατική μάρκα σε πωλήσεις στην Ευρώπη».







