Η Yamaha όπως είχε υποσχεθεί, παρουσίασε την καινούρια της MT-09 με πολλές αλλαγές σε όλους τους τομείς. Κινητήρας, πλαίσιο, ηλεκτρονικά και κυρίως η εμφάνιση έχουν αναβαθμιστεί δίνοντας νέο αέρα στο ιαπωνικό streetfigther.
%CE%BC%CF%80%CE%B1%CE%AF%CE%BD%CE%B5%CE%B9%20%CE%B4%CF%85%CE%BD%CE%B1%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%AC%20%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD%20%CE%B1%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%AC%20%CF%84%CE%BF%20MT-09%20%CE%BC%CE%B5%20%CF%80%CE%BB%CE%BF%CF%8D%CF%83%CE%B9%CE%BF%20%CE%B5%CE%BE%CE%BF%CF%80%CE%BB%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%20%CE%BA%CE%B1%CE%B9%20%CE%B1%CF%81%CE%BA%CE%B5%CF%84%CE%AE%20%CF%84%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B1%20%CF%80%CE%AC%CE%BD%CF%89%20%CF%84%CE%BF%CF%85.jpg)
Αύξηση κυβισμού
Στην εμφάνιση, η μεγάλη αλλαγή είναι στο εμπρός φωτιστικό σώμα, το οποίο πλέον μοιάζει με Κύκλωπα, Αυξημένος κυβισμός, περισσότερη δύναμη, χαμηλότερη κατανάλωση και ελαφρύτερο…φυσικά στην πιο μοντέρνα εκδοχή του. Ο τρικύλινδρος crossplane κινητήρας έχει δεχτεί σημαντικές αλλαγές, καθώς έχει ανέβει στα 890cc (από 847cc), έχει αποκτήσει περισσότερη δύναμη και είναι 11% καλύτερο σε κατανάλωση. Έχει αποκτήσει και το σύστημα APSG στο ride-by-wire σύστημα το οποίο ελέγχει με μαγνήτες την κίνηση του γκαζιού μεταφέροντας αστραπιαία τις εντολές στον εγκέφαλο.
Καινούρια είναι η μονάδα IMU με έλεγχο έξι αξόνων όπως το YZF-R1 της εταιρείας, ενώ διαθέτει και πολλά ηλεκτρονικά βοηθήματα υψηλού επιπέδου. Το βάρος της μοτοσικλέτας έχει μειωθεί κατά 3,6 κιλά, ενώ πλέον ο αναβάτης μπορεί να κάνει ρυθμίσεις και εργονομικού χαρακτήρα φέρνοντας τα χειριστήρια και τα μαρσπιέ στα μέτρα του.
Αναμένουμε από τις αρχές του νέου έτους το MT-09 στη χώρα μας…



