Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Ο Κίμι Αντονέλι επιλέχθηκε από την ομάδα της Mercedes F1 για να αντικαταστήσει τον επτά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος μετακόμισε στη Ferrari, και στην παρθενική του σεζόν έδειξε μεγάλες δυνατότητες. Μέχρι στιγμής, έχει καταφέρει να συγκεντρώσει βαθμούς σε καθέναν από τους τρεις αγώνες που έχουν διεξαχθεί, κάτι που αποτελεί μεγάλο κατόρθωμα για έναν πρωτάρη, ειδικά σε μια κορυφαία ομάδα.

Ενώ η Red Bull Racing απέλυσε τον πρωτάρη οδηγό της, Liam Lawson, λόγω χαμηλής απόδοσης μόλις δύο αγώνες στη σεζόν και τον αντικατέστησε με τον Yuki Tsunoda, οι Γερμανοί αντίπαλοί της έδειξαν την εκτίμησή τους για τον Antonelli, χαρίζοντάς του μια Mercedes-AMG GT 63 S Coupe πριν από το Ιαπωνικό GP στη Suzuka.

Σε αντάλλαγμα, ο 18χρονος έγραψε ιστορία ως ο νεότερος οδηγός που οδήγησε ποτέ ένα Grand Prix και, με 30 βαθμούς, είναι σήμερα πέμπτος στην κατάταξη των οδηγών, μόλις μία θέση πίσω από τον πολύ πιο έμπειρο team mate του, George Russell.

Ωστόσο, παρά τις εντυπωσιακές επιδόσεις του στη Formula 1, ο Antonelli δεν θα μπορέσει να δοκιμάσει το σπορ αυτοκίνητό του στο δρόμο για μεγάλο χρονικό διάστημα. Αυτό συμβαίνει επειδή πέρασε τις εξετάσεις οδήγησης τον Ιανουάριο και, σύμφωνα με έναν νέο ιταλικό νόμο που ισχύει από τις 14 Δεκεμβρίου 2024, του απαγορεύεται να οδηγεί αυτοκίνητο με περισσότερους από 100 ίππους ανά τόνο για τα επόμενα τρία χρόνια. Το GT 63 S έχει 577 ίππους ανά τόνο, οπότε ξεπερνάει αυτό το όριο για τα καλά.

Τουλάχιστον ο νεαρός Kimi μπορεί να ικανοποιήσει την ανάγκη του για ταχύτητα στο μονοθέσιο του και να συναγωνιστεί τους καλύτερους οδηγούς αγώνων στον κόσμο.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης