Ο Νοέμβριος του 2015 θα μείνει στην ιστορία της σουηδικής φίρμας, καθώς είναι ο πιο επιτυχημένος μήνας από πλευράς πωλήσεων στα 88 χρόνια της εταιρείας.

Η Volvo πούλησε σε ένα μήνα 49.055 αυτοκίνητα σε όλο τον κόσμο, καταγράφοντας αύξηση 26% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα της περασμένης χρονιάς. Η Ευρώπη παραμένει η μεγαλύτερη αγορά της μάρκας, με τις ταξινομήσεις να φθάνουν τις 26.646 μονάδες. Πιο δημοφιλή μοντέλα ήταν τα V40, V40 Cross Country, XC60 και XC90.

Ακολούθησε η Κίνα με 8.045 πωλήσεις και αύξηση 15,8%, ενώ στις ΗΠΑ καταγράφηκε άνοδος 90,5% με 6.903 πωλήσεις. Αυτό οφείλεται στη θεαματική εμπορική πορεία του νέου XC90, αλλά και του XC60. Επιστρέφοντας στη Γηραιά  Ήπειρο και πιο συγκεκριμένα στη Σουηδία, η Volvo συνεχίζει να απολαμβάνει σχεδόν …μονοπωλιακό καθεστώς, αφού το μερίδιο αγοράς που κατέχει είναι 24,3%.  

Στη Γερμανία η αύξηση ήταν 20,5%, στην Ολλανδία το ποσοστό αύξησης έφτασε το εντυπωσιακό 104,8%, στην Ελβετία στο +24,9% ενώ σε Ισπανία και Βέλγιο ξεπέρασε το +15%. Εντυπωσιακή είναι η πορεία της μάρκας και στην Ελλάδα, με τις πωλήσεις να έχουν φθάσει το διάστημα Ιανουαρίου – Νοεμβρίου 2015 τα 1.873 αυτοκίνητα, εμφανίζοντας αύξηση 14,5%.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

  

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης