Η Mitsubishi, λαμβάνοντας υπόψη την κρίση της παγκόσμιας οικονομίας, που επηρεάζει φυσικά και τη βιομηχανία αυτοκινήτου, αποφάσισε να δράσει ώστε να προετοιμαστεί καλύτερα για το μέλλον.
Ένα πρώτο παράδειγμα ήταν η συγχώνευση των δραστηριοτήτων Σχεδίασης & Μηχανολογίας σε μία κεντρική υπηρεσία στην Ιαπωνία.
Η Mitsubishi Ευρώπης ξεκίνησε σαν ένα μικρό γραφείο συντονισμού το 1977, με έδρα στο Rotterdam και μέχρι σήμερα έχει αναπτυχθεί σε μία ισχυρή επιχείρηση 335 ατόμων. Σήμερα, για να εκπληρώσει καλύτερα τη μακροχρόνια αποστολή της, η ΜΜΕ πρέπει να ακολουθήσει τη στρατηγική αλλαγή πλεύσης της Mitsubishi Motors, η οποία από μία μάρκα μοντέλων SUV εξελίσσεται σε προμηθευτή περιβαλλοντικά συμβατών επιβατικών αυτοκινήτων / crossover με εμφάνιση SUV – προσαρμοζόμενη προνοητικά στις αλλαγές στη ζήτηση της αγοράς.
Έτσι η εταιρία θα επαναφέρει στην Ιαπωνία όλες τις αυτοκινητιστικές της δραστηριότητες (Πωλήσεις, Μάρκετινγκ, Προϊοντική Διαχείριση, Επιχειρηματικό Σχεδιασμό, κ.λ.π….) σε συνεργασία και συντονισμό απευθείας με τους 34 Ευρωπαίους διανομείς της ΜΜΕ.
Παράλληλα, λειτουργίες υποστήριξης (Logistics, Προγραμματισμός & Παραγγελίες, Χρηματοδότηση, Ανθρώπινοι Πόροι, κ.λ.π.,…) θα παραμείνουν στη «Νέα Mitsubishi Motors Europe» αλλά σε ένα πιο λιτό σχήμα.
Επιπλέον, οι δραστηριότητες Διαχείρισης After-Sales που σχετίζονται με θέματα logistics (Πωλήσεις & Μάρκετινγκ ανταλλακτικών και αξεσουάρ, Τεχνική υποστήριξη & εκπαίδευση), θα μεταφερθούν στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Διανομής Ανταλλακτικών της Mitsubishi Motors, που βρίσκεται στη Born, κοντά στο Maastricht (Ολλανδία), το οποίο έχει επίσης εκσυγχρονιστεί.
Τέλος, η «Νέα MME» θα αποχωρήσει από τα σημερινά κεντρικά γραφεία της στο Schiphol-Rijk, κοντά στο Άμστερνταμ και θα ανασυντάξει τις λειτουργίες της στη Born.

