Ο Φινλανδός οδηγός δηλώνει ότι δεν έχει «κολλήσει» στο ατύχημα που είχε πέρυσι στην Πορτογαλία. Ο νεαρός είχε τόσο πολύ φοβηθεί την προηγούμενη χρονιά, ώστε δήλωνε μετά το ατύχημα ότι πίστευε πως θα πέθαινε. Ο οδηγός της Ford είχε πέσει σε γκρεμό 150 μέτρων και μέτρησε 15 τούμπες με το Focus του. Φέτος, η ειδική διαδρομή που είχε κάνει έξοδο ο Φινλανδός δεν έχει αλλάξει και μετράει κανονικά στον πορτογαλικό αγώνα.
«Αυτή η ειδική διαδρομή θα χρησιμοποιηθεί ξανά φέτος και, όταν περάσω από εκεί κατά τη διάρκεια των αναγνωρίσεων, θα κόψω ταχύτητα και θα ρίξω μια ματιά στο σημείο από όπου βγήκαμε. Βέβαια, θα αλλάξω τις σημειώσεις μου για αυτή τη συγκεκριμένη στροφή. Όμως, έχω αφήσει το ατύχημα αυτό πίσω μου και δεν θα διστάσω ούτε σε αυτή τη στροφή αλλά ούτε και στο ράλι».
Φέτος, οδηγώ τελείως διαφορετικά και έχω αναπτύξει ένα άλλο στυλ οδήγησης ως νούμερο δύο οδηγός. Αυτός ο ρόλος με έχει βοηθήσει να κατανοήσω καλύτερα το σπορ. Δεν φτάνει να είσαι μόνο ο πιο γρήγορος, αλλά να είσαι συγκεντρωμένος να τερματίσεις τον αγώνα και να παλέψεις για τους τίτλους. Μέχρι στιγμής, φαίνεται ότι σε μένα αποδίδει, αλλά δεν ήμουν ποτέ φέτος στο 100% μου, όμως συνεχίζω να προσπαθώ να βελτιώνομαι».
Αυτά είπε ο Latvala που έρχεται στο ράλι Πορτογαλίας με τον «αέρα» του νικητή. Ας μη ξεχνάμε ότι ο μικρός κέρδισε στο… νήμα το ράλι Νέας Ζηλανδίας.
Το ότι προηγείται στη βαθμολογία του team mate του Hirvonen δεν τον έχει κάνει ακόμα νούμερο ένα οδηγό της ομάδας και, όπως λέει, δουλειά του είναι να βοηθά τον Mikko στο κυνήγι του φετινού τίτλου. Φυσικά, η ομάδα του ήδη μετράει λάθη τακτικής σαν να μην έβαλε μυαλό από την περσινή ήττα πάνω στο νήμα από τους Γάλλους. Βέβαια, για να λέμε και του στραβού το δίκιο, μέχρι στιγμής, ο Hirvonen δεν τους έχει βγει, αλλά, αν τα πράγματα ήταν εύκολα, ο καθένας μας θα ήταν μάνατζερ εργοστασιακής ομάδας.

