Επιμέλεια: Θάνος Κυλάφης

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Honda ανακοίνωσε την τιμή και την ημερομηνία άφιξης στην Ελλάδα της νέας XL750 Transalp.

Η τιμή για τις χρωματικές εκδόσεις Mat Iridium Grey Metallic και Mat Ballistic Black έχει ορισθεί στα 11.500€, ενώ για την εκδοση Ross White Tricolour η τιμή ορίζεται στα 11.750€.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μια πραγματικά πολύ καλή τιμή για τις δυνατότητες της νέας μεσαίας adventure της Honda που θα είναι διαθέσιμη στη χώρα μας από τα μέσα Απριλίου 2023.  

Η νέα Transalp αντλεί έμπνευση από την πρώτη θρυλική έκδοση που ήταν μια μοτοσυκλέτα πασπαρτού, που μποτούσε να κυκλοφορήσει κάθε ημέρα μέσα στην πόλη, να φτάσει μέχρι το Βόρειο Ακρωτήρι και να κατέβει τον κατσικόδρομο στην ερημική παραλία.

Ο εντελώς νέος δικύλινδρος παράλληλος τετραβάλβιδος 755cc κινητήρας (ίδιος με αυτόν της νέας CB750 Hornet) έχει απόδοση 90,5 ίππων (67,5 kW) στις 9.500 σ.α.λ. και ροπή 75 Nm.  Ο στρόφαλος είναι, όπως σε σχεδόν όλους του σύγχρονους δικύλινδρους παράλληλους κινητήρες, χρονισμένος στις 270° για να προσφέρει χαρακτηριστικά απόδοσης και ήχο παρόμοια με αυτά ενός V2 κινητήρα. H κατανάλωση καυσίμου (WMTC) έχει υπολογισθεί στα 23 χιλιόμετρα ανά λίτρο που σημαίνει αυτονομία πάνω από 380 χιλιόμετρα! Τέλος, το κιβώτιο ταχυτήτων έχει 6 σχέσεις και ο υποβοηθούμενος συμπλέκτης είναι μονόδρομος (slipper).

Τα ηλεκτρονικά βοηθήματα που συνεργάζονται με το σύστημα Throttle By Wire (TBW) περιλαμβάνουν 5 προγράμματα οδήγησης, 4 (Standard, Sport, Rain και Gravel) με προκαθορισμένους συνδυασμούς επέμβασης στο ABS, το Honda Selectable Torque Control (HSTC) και το Wheelie Control. Η 5η λειτουργία User “Χρήστης” επιτρέπει στον αναβάτη να επιλέξει τον συνδυασμό που προτιμά

Η έγχρωμη οθόνη 5-ιντσών είναι TFT έχει τέσσερις διαφορετικούς τρόπους προβολής των δεδομένων, χειριστήρια στους διακόπτες στο τιμόνι και πρόσθετη δυνατότητα φωνητικής λειτουργίας με το Honda Smartphone Voice Control system (HSVCs)

Το ανοικτό ατσάλινο πλαίσιο είναι ελαφρύ (ελαφρύτερο από του CB500X) και παράλληλα άκαμπτο χάρη στην προσεκτική επιλογή πάχους τοιχωμάτων και διαμέτρου των σωλήνων του συντελώντας θετικά στο συνολικό βάρος που έχει κρατηθεί στα 208 κιλά γεμάτη. Οι ρυθμιζόμενες, προφόρτιση ελατηρίου, αναρτήσεις είναι της Showa με μπροστά ανεστραμμένο (USD) τηλεσκοπικό πιρούνι SFF-CATM (Separate Function Fork-Cartridge) διαμέτρου 43 χιλ. και πίσω μονό αμορτισέρ με μοχλικό Pro-Link και προσφέρουν διαδρομή τροχών 200 και 190 χιλιοστά αντίστοιχα.

Οι ακτινικές δαγκάνες δύο εμβόλων εμπρός συνεργάζονται με wave δίσκους διαμέτρου 310 χιλ και παρέχουν αποτελεσματική ισχύ ακινητοποίησης. Οι τροχοί είναι με ακτίνες σε διαστάσεις 21 και 18 ενώ τα ελαστικά Metzeler Karoo Street ή Dunlop Mixtour. με σαμπρέλα είναι διαστάσεων 90/90-21 και 150/70-18 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

Την πρακτικότητα άλλα και την ασφάλεια της νέας Transalp ενισχύουν, η σέλα στα 850 χιλ. η θύρα USB, η στάνταρ πίσω σχάρα, τα full LED φώτα και το σύστημα Emergency Stop Signal (ESS).

Η 23YM XL750 Transalp θα είναι διαθέσιμη σε τρεις χρωματικές επιλογές, Mat Iridium Grey Metallic, Mat Ballistic Black και φυσικά στο κλασικό Ross White Tricolour.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης