Επιμέλεια: Θάνος Κυλάφης

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Kove είναι μια σχετικά νέα κινέζικη εταιρία κατασκευής μοτοσυκλετών, που έκανε για πρώτη φορά το παγκόσμιο ντεμπούτο της στην EICMA 2022. Η εταιρία έχει υψηλές φιλοδοξίες να εισέλθει στην παγκόσμια αγορά και είχε μια αρκετά ενδιαφέρουσα γκάμα μοτοσυκλετών στην οθόνη. Επιπλέον, η Kove απέδειξε ότι έχει ό,τι χρειάζεται για να κατέβει σε αγώνες Παγκοσμίου επιπέδου, τοποθετώντας τρεις μοτοσυκλέτες της στο Rally  Dakar του 2023, ενώ θα αγωνιστεί και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbikes, στην κατηγορία SSP300 το 2023.

Με όλα αυτά στο τραπέζι, οι πιθανότητες είναι μεγάλες ότι η Kove θα είναι ένα όνομα που θα ακούμε πολύ πιο συχνά από εδώ και πέρα. Οι Κινέζοι αποκάλυψαν επίσης πρόσφατα το νεότερο γυμνό μοντέλο streetfighter τους, την Cobra 321. Όπως υποδηλώνει το όνομα, η μοτοσυκλέτα διαθέτει κινητήρα 321cc, πιο συγκεκριμένα, έναν εν σειρά κινητήρα που έχει απίστευτη ομοιότητα με αυτόν των Yamaha R3 και MT -03.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όσον αφορά τις επιδόσεις, η Kove ισχυρίζεται ότι η μοτοσυκλέτα παράγει 40 ίππους και 27 Nm ροπής. Ο κινητήρας στεγάζεται σε ένα χαλύβδινο σωληνωτό πλαίσιο και συνδέεται με ένα μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων. Ένα ενδιαφέρον χαρακτηριστικό είναι σίγουρα το μονό ψαλίδι, ένα στυλιστικό στοιχείο που συνήθως προορίζεται για μεγαλύτερα, ακριβότερα μοντέλα. Η μοτοσυκλέτα έχει επίσης ένα  ψηφιακό ταμπλό οργάνων με ιδιαίτερα αγωνιστικό σχεδιασμό. Υπάρχει επίσης φωτισμός full-LED και δυνατά, εκκεντρικά χρώματα που δίνουν στη μοτοσυκλέτα έναν νεανικό και ενεργητικό χαρακτήρα.

Τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά της Cobra 321 είναι συνηθισμένα στις μοτοσυκλέτες της κατηγορίας. Τροχοί 17 ιντσών μπροστά και πίσω, με το μπροστινό ελαστικό να έχει διαστάσεις 110/70 και το πίσω 150/60. Ανεστραμμένα μπροστινά πιρούνια, χωρίς δυνατότητα ρύθμισης, καθώς και πίσω μονοσόκ που μπορεί να ρυθμιστεί. Στα φρένα, η Cobra 321 είναι εξοπλισμένη με δισκόφρενα εμπρός και πίσω με ABS.


Προς το παρόν, η Kove δραστηριοποιείται μόνο στην Κίνα, καθώς και σε μερικές βασικές αγορές στην Ασία μέσω συνεργασιών με άλλους κατασκευαστές. Ωστόσο, δεδομένων των σχεδίων της για παγκόσμια επέκταση, καθώς και του γεγονότος ότι η Cobra 321 ακολουθεί μια παρόμοια φόρμουλα για γυμνές μοτοσυκλέτες χαμηλών κυβικών σε άλλες αγορές, το πιθανότερο είναι ότι σύντομα θα μπορούσαμε να δούμε αυτή τη μοτοσυκλέτα και στην ευρωπαϊκή και την ασιατική αγορά. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα ήταν στην ίδια κατηγορία με τις Yamaha MT-03, Kawasaki Z400 και KTM 390 Duke.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης