Επιμέλεια: Θάνος Κυλάφης

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μέσα στον Φεβρουάριο του 2023, η σουηδική κατασκευάστρια ηλεκτρικών μοτοσυκλετών RGNT ανακοίνωσε τα επικείμενα σχέδιά της για απόπειρα ορισμού παγκοσμίου ρεκόρ ταχύτητας. Η μοτοσυκλέτα που ανέπτυξαν για αυτό ήταν μια τροποποιημένη RGNT No. 1 Classic SE που ονομάζεται Project Aurora. Για την προσπάθεια ορισμού του ρεκόρ, ήταν εφοδιασμένη με ένα ειδικό αεροδυναμικό φέρινγκ και μερικά ελαστικά με καρφιά για να εξασφαλίσει καλή πρόσφυση στον πάγο.

Η ομάδα της RGNT σχεδίαζε να παρευρεθεί στο SMA Svenska Motorsport Alliansen Speed ​​​​Weekend στην Årsunda της Σουηδίας, από τις 24 έως τις 25 Φεβρουαρίου 2023 και θα προσπαθούσαν να σπάσουν το ρεκόρ ταχύτητας για ηλεκτρική μοτοσυκλέτα στον πάγο. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Λοιπόν τι έγινε? Σύμφωνα με την RGNT, τα πράγματα πήγαν πολύ καλά και η RGNT κατάφερε να σημειώσει τρία νέα παγκόσμια ρεκόρ—όχι μόνο ένα. Ο μηχανικός της RGNT, Timmy Eriksson, οδήγησε τη μοτοσυκλέτα για ένα νέο παγκόσμιο ρεκόρ για την ταχύτερη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα στον πάγο, φτάνοντας τα 155,14 χιλιόμετρα την ώρα.

Χρησιμοποιώντας μια RGNT παραγωγής No. 1 Classic SE, η ομάδα σημείωσε επίσης ένα νέο ρεκόρ για την ταχύτερη ηλεκτρική μοτοσικλέτα A1 στον πάγο, με ταχύτητα 135,03 χλμ./ώρα. Επιπλέον, η ομάδα πέτυχε ένα νέο ρεκόρ για την ταχύτερη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα παραγωγής στον πάγο, φτάνοντας τα 114,3 χλμ./ώρα.

Η RGNT πουλά τις ηλεκτρικές της μοτοσυκλέτες μέσω της ιστοσελίδας της και έχει αντιπροσωπείες στην Αυστρία, το Βέλγιο, την Τσεχία, τη Δανία, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιρλανδία, την Ιταλία, το Λουξεμβούργο, την Ολλανδία, τη Νορβηγία, την Πορτογαλία, την Ισπανία, τη Σουηδία, και την Ελβετία. Στον ιστότοπό της, η RGNT αναφέρει ότι θα στείλει τις μοτοσυκλέτες της σε χώρες όπου δεν υπάρχουν ακόμη αντιπροσωπείες, αλλά ότι οι ιδιοκτήτες θα είναι υπεύθυνοι για παράδοση/τελωνείο/πρόσθετες χρεώσεις που απαιτούνται για την εισαγωγή στη χώρα τους.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης