Επιμέλεια: Θάνος Κυλάφης

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η MV Agusta μπορεί να μην συμμετείχε άμεσα στην Eicma στο Μιλάνο την περασμένη εβδομάδα, αλλά αυτό δεν την εμπόδισε από το να κλέψει τους τίτλους ειδήσεων με αυτή την εκπληκτική Superveloce Serie Oro.

Αυτή η , ντυμένη με κάρμπον, superbike χρησιμοποιεί την Brutale 1000RR ως βάση, δηλαδή έχει τον ίδιο εν σειρά τετρακύλινδρο των 998cc που παράγει 209 ίππους με το αγωνιστικό κιτ.

Στο εσωτερικό του κινητήρα, υπάρχει ένας άξονας που περιστρέφεται με διπλάσια ταχύτητα και αντίστροφα από τον στροφαλοφόρο άξονα, με στόχο τη μείωση των κραδασμών και την βελτίωση της ταχύτητας στις στροφές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έχουμε επίσης το ίδιο πλαίσιο και το ίδιο μονό ψαλίδι, αλλά τώρα ντυμένο με ανθρακονήματα, εμπνευσμένο από την 500 GP του 1972 της MV Agusta.

Συνολικά, 40 τεμάχια αυτής της μοτοσυκλέτας είναι φινιρισμένα σε ανθρακονήματα, συμπεριλαμβανομένου ενός σετ αεροδυναμικών φτερών που η MV Agusta αναφέρει ότι παράγουν 39,2 κιλά αρνητικής άντωσης στα 320 χλμ/ώρα.

Τα καλύμματα δισκόφρενων από ανθρακονήματα  προσπαθούν να αποτίσουν φόρο τιμής οπτικά στα ταμπούρα που φόραγαν παλιά οι αγωνιστικές MV Agusta, ενώ παράλληλα ψύχουν τις δαγκάνες – απαραίτητο σε μια μοτοσυκλέτα ικανή να αναπτύξει τόσο υψηλές ταχύτητες.

Η MV Agusta αναφέρει ότι ο σχεδιασμός επιτρέπει στον αέρα να ρέει γύρω από τα φρένα και το μπροστινό σύστημα προς τα ψυγεία για καλύτερο έλεγχο της θερμοκρασίας. Υπάρχουν επίσης αεραγωγοί κατά μήκος του κάρμπον φέρινγκ.

Παρά τα διαπιστευτήρια superbike, η σειρά Oro έχει σκοπίμως γίνει πιο άνετη και λιγότερο ακραία από τα παραδοσιακά αστέρια της πίστας και διαθέτει ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα πιρούνια Öhlins NIX για πιο άνετη οδήγηση.

Συνδυάζονται με ένα πίσω αμορτισέρ Öhlins TTX – το οποίο βιδώνει απευθείας στο ψαλίδι. Όσον αφορά τα φρένα, η Superveloce Serie Oro χρησιμοποιεί τις premium μονομπλόκ δαγκάνες Brembo Stylema, οι οποίες κουμπώνουν σε δύο μπροστινούς δίσκους 320 mm.

Τέλος, οι ζάντες είναι πέντε ακτίνων από σφυρήλατο αλουμίνιο και η μοτοσυκλέτα διαθέτει τέσσερις εξατμίσεις κάτω από τη σέλα- ακριβώς όπως το μοντέλο ορόσημο F4 της εταιρείας.


 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης