BMW R 1250 GS Adventure: Πολύ σκληρό για να πεθάνει

Πρώτη καταχώρηση: Παρασκευή, 23 Νοεμβρίου 2018, 09:00
BMW R 1250 GS Adventure: Πολύ σκληρό για να πεθάνει

του Νίκου Βιτσιλάκη

Είναι το best seller mega On/Off εδώ και χρόνια, ακόμα και στην Ελλάδα, οπότε τώρα με τον νέο κινητήρα των 1.254cc και 136Hp αναμένεται να παραμείνει Νο1 για αρκετά ακόμα...

Το νέο μεγάλο Adventure του βαυαρού κατασκευαστή φέρει όλες τις αλλαγές, προσθήκες και βελτιώσεις που είδαμε στην «απλή» του έκδοση προ μηνός εδώ και ομοίως αποκτά περισσότερη τεχνολογία και δύναμη. Η ουσιαστική διαφοροποίηση ανάμεσα στα δύο μοντέλα αφορά στο τεράστιο ρεζερβουάρ των ... 30 λίτρων (έναντι 20), που εγγυάται μακρύτερες διαδρομές χωρίς το άγχος του ανεφοδιασμού.



Και το ευχάριστο είναι πως η ΒMW ανακοινώνει κατανάλωση χαμηλότερη από αυτήν του απερχόμενου μοντέλου των 1.200cc, συγκεκριμένα 4,75 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα (από 4,96), κάτι που συνεπάγεται με αυτονομία που κάλλιστα μπορεί να ξεπεράσει τα 600 χιλιόμετρα! Πάντα σε σχέση με την «απλή» έκδοση, το βάρος αισίως έχει αυξηθεί κατά σχεδόν 19 κιλά, συνολικά στα 268, αλλά -όπως ισχύει εδώ και χρόνια- μπρος τα κάλλη τι είναι τα... βάρη; Τα οποία βάρη δικαιολογούνται να είναι αυξημένα, καθόσον έχουν μπει κάγκελα προστασίας περιμετρικά της μοτοσυκλέτας, όπως επίσης και μεγαλύτερων διαστάσεων ζελατίνα φέρινγκ.



Μερικές ακόμα ορατές διαφοροποιήσεις έχουν να κάνουν με τη χρήση ακτινικών ζαντών, το πλέον κόμπακτ σχεδίασης ρύγχος, όπως επίσης και με τη διαφορετική σχεδίαση των κομματιών που απαρτίζουν τα αεροδυναμικά βοηθήματα εκατέρωθεν του ρεζερβουάρ και του προβολέα. Τέλος, διαφορά υπάρχει και στις διαδρομές των αναρτήσεων, που είναι κατά 20mm μεγαλύτερες (210 μπροστά, 220 πίσω) προκειμένου να δώσουν στο Adventure ακόμα πιο χωμάτινο χαρακτήρα. Αυτή η αλλαγή έφερε μικρές διαφοροποιήσεις και στα γεωμετρικά χαρακτηριστικά, με κυριότερη εξ αυτών τη μείωση του μεταξόνιου κατά 21mm (1.504 συνολικά).

Για το 2019 θα υπάρχει και έκδοση HP σε τριχρωμία, με πιο κοντή ζελατίνα, μικρότερη σέλα και ζάντες βαμμένες σε χρυσό χρώμα.

Τιμή και άφιξη

To νέο μεγάλο Adventure της BMW θα βρίσκεται στη χώρα μας μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2019 και η τιμή της βασικής του έκδοσης έχει ήδη διαμορφωθεί στα 19.900€. Περισσότερα, ειδικά όσον αφορά σε βασικό και προαιρετικό εξοπλισμό, μπορείτε να δείτε εδώ

Τελευταία ενημέρωση: Κυριακή, 2 Δεκεμβρίου 2018, 20:06