Για τους Σουηδούς ιθύνοντες της Cake, η ηλεκτροκίνηση μπορεί να είναι μονόδρομος χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν θα υπάρχει και η ανάλογη διασκέδαση.

Με την έμπνευση να πηγάζει από τα downhill ποδήλατα και τις endurο μοτοσυκλέτες, το Kalk INK συνδυάζει το χαμηλό βάρος των πρώτων με την εργονομία των δεύτερων. Το INK είναι το βασικό θα έλεγε κανείς μοντέλο των Σουηδών, καθώς έχουν ήδη προηγηθεί τα Kalk OR και Kalk& με επιδόσεις που τα χρίζουν παράνομα για δημόσιους δρόμους και προοριζόμενα αυστηρά για χώμα και –κάτι σαν supermoto- χρήσεις μόνο. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Από άποψη επιδόσεων, η τελική είναι λίγο κάτω από τα 90 χλμ/ώρα με την αυτονομία να φτάνει ως και τις τρείς και πλέον ώρες στα χέρια κάποιου μη σιδεροφάγου αναβάτη. Όχι και άσχημα για τον 11kW ηλεκτροκινητήρα (σχεδόν 15 ίπποι), ο οποίος έχει να σηκώσει τα 55 κιλά της μοτοσυκλέτας και τα 17 κιλά της αφαιρούμενης μπαταρίας. Μιλώντας για μπαταρίες, αξίζει να αναφερθεί πως το 80% της φόρτισης έρχεται σε 1,5 ώρα με το 100% να απαιτεί 2,5 ώρες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ακόμα, συναντάμε 3 οδηγικά προγράμματα, τα Explore, Excite και Excel, τα οποία αποσκοπούν απο βέλτιστη αυτονομία 3-4 ωρών με συνετές οδηγικές αξιώσεις, μέχρι επιδόσεις που γονατίζουν τη μπαταρία σε μόλις μια ώρα γεμάτη ισχύ. Τα υλικά που το απαρτίζουν είναι κυρίως αλουμίνιο και πλαστικό, με το συνδυασμό ονόματος και μίνιμαλ σχεδιασμού να θυμίζει κάτι από γνωστό σουηδικό πολυκατάστημα που απλά δεν χρειάζεται συναρμολόγηση.

Στους χρωματικούς τόνους συναντάμε μόνο το μαύρο, ενώ αν θέλετε το εν λόγω οικολογικό δίτροχο θα πρέπει αφενός να κάνετε υπομονή ως την πρώτη του Ιουνίου όταν και θα αρχίσουν οι πωλήσεις, αφετέρου να δώσετε και περί τις 9.500 ευρώ με την προκαταβολή της προπαραγγελίας να είναι στα 200 ευρώ.

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης