Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Η Benelli συνεχίζει να δουλεύει πάνω σε διάφορα νέα μοντέλα τα οποία θα φέρει στην Ευρώπη. Δύο από Το BJ400J της Benelli χρησιμοποιήθηκε στο παρελθόν από την αστυνομία της Κίνας.αυτά είναι ένα νέο naked μοντέλο και ένα supersport μοντέλο τα οποία αναμένεται να αντικαταστήσουν τα 302S και 302R τα οποία αρχίζουν να αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τις προδιαγραφές ρύπων Euro5. Αυτό σημαίνει ότι η Ιταλική φίρμα σε συνεργασία με τον κολοσσό της QJMotor σχεδιάζουν ήδη ένα νέο μηχανικό σύνολο για μια νέα γενιά μοτοσικλετών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε έγγραφα που κατατέθηκαν στην Κίνα εμφανίζεται ένα νέο μοντέλο το οποίο ονομάζεται BJ400J και έχει να κάνει με ένα sport touring μοντέλο της γκάμας το οποίο κυκλοφόρησε το 2018 μόνο στην αγορά της Ασίας. Εκείνο που ενδιαφέρει την Benelli παρόλα αυτά είναι ο νέος κινητήρας ο οποίος θα είναι σε θέση να φιλοξενηθεί σε μοντέλα όπως το 302S και το 302R. Φυσικά, ο κυβισμός και στα δύο αυτά μοντέλα θα ανέβει στα 400 κ.εκ. κάτι που θα βάλει τα συγκεκριμένα μοντέλα άμεσα απέναντι στον ανταγωνισμό των KTM 390, των Honda CB500 και των Kawasaki Z400.

Το 302S είναι ουσιαστικά ένα γυμνό 302R.

Περισσότερη δύναμη και Euro5 προδιαγραφές

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το 300άρι υπάρχον μοτέρ της Benelli είναι δικύλινδρο σε σειρά με απόδοση 38 ίππους. Το νέο μηχανικό Η τιμή των νέων μοντέλων – που πιθανό να παρουσιαστούν το 2023 – αναμένεται να είναι κάτω από τις 5.000 ευρώ!σύνολο των 400 κ.εκ. υπόσχεται πολύ καλύτερη απόδοση ανεβάζοντας την ισχύ στους 45 ίππους και τη ροπή κοντά στα 45Nm. Αυτό σημαίνει ότι αν όντως το συγκεκριμένο σύνολο τοποθετηθεί σε μια νέα σειρά 402S και 402R θα έχουμε πολύ πιο δυναμικά μοντέλα με εξαιρετικές επιδόσεις ικανές να κοντράρουν τον ανταγωνισμό. Η QJMotor ήδη έχει τοποθετήσει έναν παρόμοιο κινητήρα στο supersport μοντέλο της 400RR και σίγουρα πλησιάζει η ώρα που θα το δούμε και σε αντίστοιχα μοντέλα της Benelli.

Το υπόλοιπο κομμάτι της μοτοσικλέτας δεν αναμένονται σημαντικές αλλαγές σε σχέση με το υπάρχον 302R μοντέλο. Τα φρένα είναι της Brembo με κυματιστούς δίσκους και ABS, ανεστραμμένο πιρούνι 41mm εμπρός στις αναρτήσεις και μονό ρυθμιζόμενο αμορτισέρ πίσω, ενώ το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό. Οι τροχοί θα είναι 17 ιντσών με ελαστικά σπορ μοτοσικλέτας, ενώ το βάρος της μοτοσικλέτας αναμένεται κοντά στα 180 κιλά.

Το 302R είναι εφοδιασμένο με Euro4 κινητήρα και είναι καιρός να αναβαθμιστεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η δυναμική πρόταση της Keeway στα 125 κ.εκ.

Τρία χρόνια εγγύηση για όλα τα μοντέλα Benelli

Η Benelli δεν ξεχνάει το παρελθόν της

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης