Σε έναν κόσμο που στρέφεται απότομα στην «πράσινη» τεχνολογία η Ssangyong χαράζει τη δική της οικολογική πορεία με το «Diesel Hybrid Technology».
Έτσι στιρίζει την εξέλιξη των νέων μοντέλων της σε δύο βασικούς παράγοντες: τη μείωση του επιπέδου εκπομπών ρύπων και τη μικρότερη κατανάλωση με πιο αποδοτικούς κινητήρες.
Αποτέλεσμα αυτής της διπλής πρόκλησης είναι το C200, ένα αυτοκίνητο που σχεδιαστικά φέρει την υπογραφή του Giorgeto Giugiaro και πρόκειται να κυκλοφορήσει στην αγορά στις αρχές της επόμενης χρονιάς.
Το C200 είναι το πρώτο μοντέλο της SsangYong που αλλάζει από την παραδοσιακή δομή του ξεχωριστού πλαισίου σε αυτοφερόμενο πλαίσιο, κάτι που θα αυξήσει την οδηγική άνεση στον αυτοκινητόδρομο.
Ενσαρκώνοντας την ιδέα «Attractive Dynamism» (Ελκυστικός Δυναμισμός), το μοντέλο συνδυάζει τη δύναμη ενός SUV με τις φίνες, απαλές γραμμές ενός sedan και αντιπροσωπεύει ένα ρεαλιστικό πρωτότυπο όχημα «Compact Urban-styling Vehicle», το οποίο κάνει ένα βήμα μπροστά από το CUV (Crossover Utility Vehicle).
Χάρη στις διαστάσεις του, την ευκολία ελέγχου και την χαμηλή κατανάλωση, το C200 είναι ιδανικό για την αστική ζωή και θα προσφέρεται σε προσιτή τιμή και ποικίλες επιλογές.
Το όχημα έχει σχεδιαστεί με βάση μια εντελώς νέα, εξαιρετικά αξιόπιστη πλατφόρμα. Με μήκος 4.400mm, πλάτος 1.830mm και ύψος μόλις 1.680, είναι εύκολο στην οδήγηση ενώ το μεταξόνιο των 2.650mm διαμορφώνει ένα άνετο και ευρύχωρο εσωτερικό. Επιπλέον, το νέο αυτοφερόμενο αμάξωμα μειώνει το βάρος του οχήματος, συνδυάζοντας αλουμίνιο και υλικά ελαφρύτερα από αυτά που χρησιμοποιούνταν μέχρι τώρα. Το μοντέλο θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις: ECO με υβριδικό κινητήρα και AERO με πιο σπορτίφ στυλ.

C200 ECO, το υβριδικό
Το C200 ECO δημιουργήθηκε με στόχο να γίνει ένα σημαντικό οικολογικό όχημα. Έχουν ληφθεί όλα τα απαραίτητα μέτρα για μείωση της κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων κάτω από 50% σε σύγκριση με τους παραδοσιακούς κινητήρες.
Το C200 ECO εφοδιάζεται με έναν κινητήρα diesel 2000 κ.εκ. σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρα E-45kw, ο οποίος λειτουργεί με μπαταρία υψηλής τάσης 340v. Το σύστημα ολοκληρώνεται με το TSD (Torque Split Device), μια λειτουργία που εξέλιξε η SsangYong για τον έλεγχο της ισχύος, τη διασφάλιση της σωστής συνεργασίας μεταξύ των δύο κινητήρων και την επίτευξη μιας αρμονικής υβριδικής κίνησης.
Επιπλέον, η SsangYong εξέλιξε τη δική της Υβριδική Μονάδα Ελέγχου – Hybrid Control Unit (HCU) που βελτιστοποιεί το βασικό σύστημα και προστατεύει το αυτοκίνητο από πιθανές ζημιές λόγω υψηλής τάσης. Με την HCU στο επίκεντρο αυτής της τεχνολογίας, άλλα στοιχεία όπως ο ηλεκτροκινητήρας (E-engine) που είναι η μονάδα ελέγχου κινητήρα και η μπαταρία υψηλής τάσης έχουν ενσωματωθεί για ενίσχυση του υβριδικού χαρακτήρα του οχήματος.
Η SsangYong δημιούργησε το ανεξάρτητο λογισμικό που απαιτείται για τον έλεγχο του συστήματος.
Το C200 ECO χρησιμοποιεί την υβριδική τεχνολογία diesel της SYMC και προσφέρει μείωση 20% στην κατανάλωση συγκριτικά με τον πετρελαιοκινητήρα και 20% – 30% σε σχέση με τον βενζινοκινητήρα.
Η κατασκευάστρια εταιρία θεωρεί ότι η εξέλιξη αυτής της υβριδικής τεχνολογίας diesel θα παίξει σημαντικό ρόλο στη συμμόρφωση με τους αυστηρότερους κανόνες περιβαλλοντικής συμβατότητας που θα ισχύσουν στην πλειοψηφία των αγορών.
Η SsangYong εργάζεται σκληρά για την εξέλιξη αυτού του μοντέλου, προκειμένου το C200 να περάσει με επιτυχία όλες τις δοκιμές ποιότητας στις οποίες θα υποβληθεί, ώστε να κυκλοφορήσει το πρώτο εξάμηνο του 2010.
C200 AERO
Σχεδιασμένη από τον διάσημο ιταλό σχεδιαστή Giorgetto Giugiaro, η σπορ έκδοση του C200 ονομάζεται AERO και χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα με το ECO, αυτοφερόμενο πλαίσιο και κινητήρα 2000 κ.εκ. που αποδίδει ισχύ 175 ίππων.
Έχοντας ίδιες διαστάσεις με το ECO, το AERO θα διατίθεται με 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και θα προσφέρεται σε εκδόσεις, 2WD και 4WD. Ως προς το επίπεδο εκπομπών ρύπων, με την πράσινη diesel τεχνολογία του, θα πληροί τις προδιαγραφές EuroV.

