Τα πράγματα για την TVR δεν πηγαίνουν καλά παρά το γεγονός ότι η βρετανική εταιρεία βρήκε χρηματοδότηση για να συνεχίσει την εξέλιξη του Griffith. Η έλευση της πανδημίας χτύπησε δυνατά τις εργασίες πάνω στο εικονικό μοντέλο και τώρα υπάρχει έλλειψη ρευστότητας προκειμένου να συνεχίσουν οι δοκιμές και το τελικό στάδιο του σχεδιασμού.

Απίστευτα εκλεπτυσμένο εσωτερικό με ακριβά υλικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το 2022 τα πρώτα μοντέλα θα είναι έτοιμα…

Το πρόβλημα ξεκίνησε από το 2018 όταν το εργοστάσιο που αγόρασε η εταιρεία για να δουλέψει πάνω στο Το Griffith βγήκε στην παραγωγή από το 1991 μέχρι το 2002…μοντέλο χρειάστηκε μεγάλη ανακαίνιση με αποτέλεσμα να ξοδευτούν πολλά χρήματα. Από την άλλη η κυβέρνηση της Ουαλίας, η οποία κατέχει το 3% της εταιρείας, πιέζει στο να ξεκινήσουν ξανά η εργασίες και μέσα στο 2022 να έχουμε τα πρώτα TVR έτοιμα προς πώληση.

Όσο για το αυτοκίνητο, το Griffith αναμένεται να είναι εντυπωσιακό. Τον σχεδιασμό έχει αναλάβει η εταιρεία Gordon Murray Design και έχει στηριχθεί όσον αφορά το μέγεθός του στην Aston Martin Vantage V8. Ο κινητήρας είναι V8 5 λίτρων ο οποίος θα αποδίδει περίπου 500 ίππους με τη μετάδοση να γίνεται μέσω 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου της Ford.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το βάρος του αυτοκινήτου θα είναι στα 1.250 κιλά κάτι που σημαίνει πως οι επιδόσεις θα είναι εκρηκτικές. Τα 0-100 Km/h θα έρχονται σε λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα θα αγγίζει τα 320Km/h.

Επιθετική εμφάνιση με 500 ίππους κάτω από το καπό!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Είναι πλήγμα το Brexit για τις αυτοκινητοβιομηχανίες;

Η μεγάλη επιστροφή της TVR

Παραδίδεται η μία και μοναδική Aston Martin Victor

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης