Του Βασίλη Σαρημπαλίδη

       

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Είναι γνωστό πως ο Έλληνας έχει μία ιδιαίτερη σχέση αγάπης με το αυτοκίνητό του. Το ξέρουμε, το βλέπουμε καθημερινά και αποδεικνύεται στην πράξη με έρευνες που έχουν γίνει.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτό της εταιρείας LeasePlan, η οποία πραγματοποίησε έρευνα με Έλληνες οδηγούς προκειμένου να μάθουμε πόσο σημαντικά είναι τα μέσα μεταφοράς για αυτούς.

Πίσω από το τιμόνι του δικού σου αυτοκινήτου νιώθεις άνετα, ασφάλεια και δεν σε ενοχλεί και... κανένας!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το 93% προτιμά αυτοκίνητο

Η πλειονότητα των Ελλήνων βλέπει το αυτοκίνητο ως το πιο σημαντικό καθημερινό μέσο μετακίνησης. Το 93% προτιμά το αυτοκίνητο και το… 0% τα λεωφορεία!Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, ποσοστό της τάξεως του 93% απάντησε ότι το αυτοκίνητο είναι το πιο σημαντικό μέσο.

Το 11% θεωρεί αντίστοιχα σημαντικό το περπάτημα, το 5% τη μοτοσυκλέτα, το 3% το ποδήλατο, ενώ τα λεωφορεία ήταν στο 0%, γεγονός που δείχνει πως ο Έλληνας δεν εμπιστεύεται καθόλου τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Στην έρευνα που έγινε δεν συμπεριελήφθησαν το μετρό, ο ηλεκτρικός, ο Προαστιακός κ.λπ.

 

Η εικόνα του συνωστισμού αποτρέπει τους Έλληνες (όσοι μπορούν) να χρησιμοποιούν τα αστικά λεωφορεία...

Το δείγμα της έρευνας

Να σημειώσουμε πως η έρευνα διεξήχθη από την εταιρεία ερευνών TNS σε ένα δείγμα 575 οδηγών αυτοκινήτων.

Το 81% αφορούσε άνδρες και το 19% γυναίκες, ενώ ηλικιακά ο διαχωρισμός έγινε ως εξής: 35-44 (42%), 45-54 (35%) και το υπόλοιπο 23% αφορούσε άλλες ηλικιακές ομάδες.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης