Επιμέλεια: Παλληκάρης Γιώργος

Σίγουρα εάν ρωτήσουμε 100 διαφορετικούς ανθρώπους ποια θεωρούν την καλύτερη δουλειά στον κόσμο, ίσως λάβουμε 100 διαφορετικές απαντήσεις. Όσους όμως petrolheads και αν ρωτήσουμε, θα λάβουμε την ίδια απάντηση. Η συγκεκριμένη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ας γνωρίσουμε τον Steve Jenny ο οποίος έχει κάθε δικαίωμα να καυχιέται πως όταν πάει στην δουλειά του, είναι ευτυχισμένος. Ο συγκεκριμένος κύριος έκανε αίτηση για δουλειά στην Bugatti τον Μάιο του 2004 και προσελήφθη την ίδια περίοδο, όταν και βρισκόταν στα στάδια δοκιμής η νέα τότε Veyron, με αντικείμενο εργασίας να δημιουργήσει μία διαδικασία εξασφάλισης πως κάθε μοντέλο θα ήταν (δοκιμασμένα) άψογο πριν παραδοθεί στον πελάτη.

Τον Σεπτέμβριο του 2005, ο Jenny άρχισε να δοκιμάζει κάθε Veyron μετά τον τελικό τεχνικό έλεγχο για να διασφαλίσει ότι λειτουργούσε τέλεια. Κάθε νέα Bugatti έκτοτε, συμπεριλαμβανομένων των Veyron και Chiron, περνάει από τα χέρια του ο οποίος πραγματοποιεί την ίδια διαδρομή και κάνει τα ίδια τεστ για να διασφαλίσει πως δεν υπάρχει το παραμικρό σφάλμα.

Η ρουτίνα που έχει δημιουργήσει είναι ίδια για κάθε μοντέλο και περιλαμβάνει 300χλμ. απόστασης. Κάθε test drive λοιπόν, διαρκεί περίπου πέντε ώρες και περιλαμβάνει επιθεώρηση της συνολικής οδήγησης, όπου ο Jenny ελέγχει τα βάρη των πεντάλ και την απόκριση τους, την αίσθηση του τιμονιού και ακούει για τυχόν ασυνήθιστους ήχους σε πραγματικές συνθήκες κίνησης.Στη συνέχεια, η δοκιμή μεταφέρεται σε έναν κλειστό διάδρομο στο αεροδρόμιο Colmar στη Γαλλία, όπου κάθε αυτοκίνητο υποβάλλεται σε δοκιμές απόδοσης, συμπεριλαμβανομένων επιταχύνσεων άνω των 300 χλμ./ώρα και δοκιμή συστημάτων όπως το launch control.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μετά από αυτή την αρχική δοκιμή των 300 χλμ., το αυτοκίνητο επιστρέφει στο εργοστάσιο της Bugatti όπου αλλάζονται τα λάδια του κιβωτίου ταχυτήτων και τοποθετούνται νέα λάστιχα. Εάν ο Jenny θεωρήσει πως όλα είναι εντάξει, δίνει το τελικό ΟΚ, εάν όχι, μπορεί να συνεχίσει τις δοκιμές.

Αυτές είναι δουλειές!
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης