Τον περασμένο μήνα, στο πλαίσιο της έκθεσης της Φρανκφούρτης, η Opel παρουσίασε επίσημα το Insignia Grand Sport GSi, την σπορτίφ έκδοση του δημοφιλούς οικογενειακού μοντέλου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η γερμανική εταιρεία ισχυριζόταν τότε, ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, παρά τη χαμηλότερη ιπποδύναμη είναι ταχύτερο και πιο απολαυστικό σε σχέση με το προηγμένο Insignia OPC, τόσο στον δημόσιο δρόμο, όσο και στην πίστα.

Αυτό επιβεβαιώθηκε πριν λίγες, με το GSi να ολοκληρώνει έναν ολόκληρο γύρο στη θρυλική πίστα του Nurburgring 12 δευτερόλεπτα πιο γρήγορα από το OPC. Πίσω από το τιμόνι ήταν ο πρώην επαγγελματίας οδηγός και νυν επικεφαλής του τμήματος επιδόσεων της μάρκας, Volker Strycek.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Insignia Grand Sport GSi τροφοδοτείται από τον 2.0 turbo κινητήρα απόδοσης 260 ίππων και 400 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων, σύστημα τετρακίνησης και torque vectoring, βελτιώνοντας την οδική συμπεριφορά και αυξάνοντας την πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες. Επίσης, είναι πιο ελαφρύ κατά 160 κιλά σε σχέση με το προηγούμενο OPC, εφοδιάζεται με προσαρμοζόμενα αμορτισέρ και το σύστημα mechatronic Flexride, το οποίο περιλαμβάνει τέσσερις λειτουργίες (Standard, Tour, Sport και Competition).

Αισθητικά, διακρίνεται για το δυναμικό bodykit, με τους μεγαλύτερους προφυλακτήρες, τους επιπλέον αεραγωγούς, τα ελαστικά Michelin Pilot Sport 4 S, τα φρένα της Brembo, τις ζάντες 18 ή 20 ιντσών, τις ευμεγέθεις απολήξεις της εξάτμισης και την πτέρυγα πίσω. Στο εσωτερικό, ξεχωρίζουν τα σπορ δερμάτινα καθίσματα με το σήμα GSi, τα οποία είναι θερμαινόμενα, κλιματιζόμενα και φέρουν λειτουργία μασάζ.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης