Κάθε μέρα που περνάει όλο και κάτι καινούργιο μας ανακοινώνουν οι άνθρωποι που ασχολούνται με την εξέλιξη της αυτοκίνησης. Κάποιοι τα αντιλαμβάνονται αμέσως και κάποιοι δυσκολεύονται να ακολουθήσουν τα γοργά βήματα της εξέλιξης. Όταν μάλιστα η τεχνολογία «συγχωνεύει» περιεχόμενο εικονικής πραγματικότητας με την κίνηση του αυτοκινήτου σε πραγματικό χρόνο, τότε τα πράγματα για κάποιους δυσκολεύουν αφάνταστα.

Ας πιάσουμε το παράδειγμα της Audi. Η γερμανική εταιρία είναι η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο που φέρνει την ψυχαγωγία εικονικής πραγματικότητας σε μοντέλα παραγωγής, σε συνεργασία με τη Holoride. 
Σε λίγους μήνες  οι  επιβάτες στα πίσω καθίσματα επιλεγμένων μοντέλων με το σύστημα Infotainment MIB 3, θα μπορούν να φορούν γυαλιά εικονικής πραγματικότητας (VR) και να «βυθίζονται» σε διάφορες μορφές πολυμέσων, όπως παιχνίδια, ταινίες και διαδραστικό περιεχόμενο. Αυτό που κάνει την εμπειρία μοναδική, το εικονικό περιεχόμενο προσαρμόζεται στην κίνηση του αυτοκινήτου, στην αλλαγή κατεύθυνσης, την επιτάχυνση, την κλίση, σε πραγματικό χρόνο. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η νέα τεχνολογία παρουσιάστηκε στο φεστιβάλ South by Southwest (SXSW) στις Η.Π.Α., με τους επισκέπτες να βιώνουν την εμπειρία Holoride σε ειδικά εξοπλισμένα αυτοκίνητα.Πίσω από τη Holoride υπάρχει μια τεχνολογία που προσαρμόζει το εικονικό περιεχόμενο στις κινήσεις οδήγησης του αυτοκινήτου σε πραγματικό χρόνο: Για παράδειγμα, εάν το αυτοκίνητο στρίβει δεξιά, το διαστημόπλοιο στον φανταστικό κόσμο που βιώνει ο χρήστης στο πίσω κάθισμα θα πετάξει επίσης προς τα δεξιά. Εάν το αυτοκίνητο επιταχύνει, το διαστημόπλοιο επιταχύνει επίσης.

Για την εμπειρία Holoride απαιτούνται ένα σετ γυαλιών και ένα ακουστικό εικονικής πραγματικότητας (VR), συνδεμένα ασύρματα με το σύστημα Infotainment μέσω Bluetooth Low Energy (BLE).
Στο μέλλον, η διάδοση της αυτόνομης οδήγησης όχι μόνο θα καταστήσει δυνατές νέες μορφές ψυχαγωγίας κατά την οδήγηση – θα ανοίξει επίσης περισσότερες ευκαιρίες για μάθηση και εργασία στον δρόμο. Για τους χρήστες, το εσωτερικό του αυτοκινήτου σε μακρινά και μονότονα ταξίδια – και όχι μόνο – θα γίνει ο προσωπικός τους ελεύθερος χώρος ενώ για τους σχεδιαστές θα γίνει το νέο κέντρο σχεδιασμού, μία νέα πρόκληση. 

Η Holoride, μία πολύ επιτυχημένη start-up με έδρα το Μόναχο, έχει δημιουργήσει μια εντελώς νέα κατηγορία πολυμέσων που χρησιμοποιούν “Elastic Content” – περιεχόμενο που προσαρμόζεται στην κίνηση του αυτοκινήτου, τον χρόνο ταξιδιού και τη διαδρομή. Το αποτέλεσμα είναι καθηλωτικές εμπειρίες με ένα πρωτόγνωρο επίπεδο ποιότητας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Από τον Ιούνιο, επιλεγμένα μοντέλα εξοπλισμένα με το σύστημα Infotainment τρίτης γενιάς (MIB 3) και το πιο πρόσφατο λογισμικό θα έχουν δυνατότητα υλοποίησης της τεχνολογίας της Holoride. Αυτό αφορά τα Audi A4, A5, A6, A7, A8 καθώς και τα Audi Q5, Q7, Q8, Audi e-tron και Audi e-tron GT quattro, αρχικά στη Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο (πριν επεκταθεί και σε άλλες χώρες της ευρωπαϊκής αγοράς), καθώς και στον Καναδά, τις Η.Π.Α., την Ιαπωνία και την Κίνα. 

Το σύστημα Holoride παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο CES 2019, τη διάσημη έκθεση τεχνολογίας στο Λας Βέγκας. Ένα πρώτο demo δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη Disney, πριν ακολουθήσουν οι επαφές με τα μεγάλα στούντιο της Καλιφόρνια. 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης