Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Με τα ηλεκτρικά να είναι πλέον στη μόδα εδώ και μία πενταετία, αρκετά μοντέλα έχουν «γράψει» χιλιόμετρα και υπάρχουν δεδομένα για σύγκριση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο ιδιοκτήτης ενός Tesla Model 3, Ed Fressler, έχει διανύσει με το ηλεκτρικό όχημα 16.000χλμ. και κατέγραψε τις εντυπώσεις και τη κατάσταση του αυτοκινήτου μετά από αυτή τη χρήση. Το αγόρασε καινούργιο το 2018, και πρόκειται για την έκδοση Long Range με διπλούς ηλεκτροκινητήρες, τετρακίνηση και λογισμικό αυτόνομης οδήγησης.

Μετά από 4.5 χρόνια κατοχής και 160.000χλμ. πόσο επηρεάστηκε η αυτονομία του best seller ηλεκτρικού;

Αρχικά η χρήση που του έκανε, ήταν συντηρητική τόσο στον τρόπο οδήγησης αλλά και στον τρόπο φόρτισης. Ο Φέσλερ δεν οδηγεί σαν μανιακός και ως επί το πλείστο πατάει ελαφρά το γκάζι. Επιπλέον, συνδέει το αυτοκίνητό του στο φορτιστή του σπιτιού κατά τη διάρκεια της νύχτας, αντί να επισκέπτεται συχνά έναν ταχυφορτιστή DC/Tesla Supercharger. Οι γρήγοροι φορτιστές φέρεται να παράγουν υπερβολική θερμότητα και μπορούν να καταπονήσουν μια μπαταρία, γεγονός που σε ορισμένες περιπτώσεις επηρεάζει αρνητικά τη μακροπρόθεσμη αυτονομία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το αυτοκίνητο όταν ήταν ολοκαίνουργιο, έδειχνε πλήρως φορτισμένο αυτονομία στα 497χλμ. ενώ μετά από 4.5 χρόνια και 160.000χλμ. δείχνει τα εντυπωσιακά 466χλμ. Η μπαταρία διατήρησε στο 96% την χωρητικότητα της.
Να θυμάστε ότι η κατάσταση της μπαταρίας εξαρτάται από παράγοντες όπως το κλίμα, η χρήση ταχείας φόρτισης, οι συνήθειες οδήγησης, το έδαφος και άλλα. Οι εμπειρίες των ιδιοκτητών, όπως αυτή του Fessler, είναι απλώς πληροφορίες για το πώς μπορεί να μοιάζει η υγεία της μπαταρίας στον πραγματικό κόσμο μετά από ένα συγκεκριμένο μοτίβο χρήσης.

Στο βίντεο παρουσιάζει πολλά ενδιαφέροντας στοιχεία γύρω από την ζωή με ένα ηλεκτρικό.

 

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης