Τα Νεα της Πιάτσας #290

Πρώτη καταχώρηση: Δευτέρα, 31 Μαΐου 2021, 21:30
Τα Νεα της Πιάτσας #290

Η ανακοίνωση της Mercedes επιβεβαίωσε το πρωτοσέλιδο της Ζούγκλας
Στην Mercedes έβγαλαν ανακοίνωση γα το πρωτοσέλιδο της Ζούγκλας (Παρασκευή 28 Μαΐου). Στην ουσία η ανακοίνωση της Mercedes επιβεβαίωσε το άρθρο.

Tο ερώτημα όμως που γεννάται είναι γιατί έβγαλαν την ανακοίνωση αφού μετά έπαιρναν στο τηλέφωνο έναν έναν τους δημοσιογράφους του ειδικού τύπου και τους ζητούσαν να μην γράψουν κάτι. 
Απλά έλεγαν ότι έστειλαν την ανακοίνωση για δική τους ενημέρωση. 

Καταλαβαίνουμε την αγωνία τους. Αλλά όταν στέλνεις μια ανακοίνωση παίρνεις και τα ρίσκα.

Τη μία ημέρα οι εργαζόμενοι αναστατώθηκαν όταν ο Πρόεδρος της εταιρίας τους αποκάλυψε την απόφαση της Mercedes Γερμανίας. Όμως ο Πρόεδρος σωστά έπραξε. Ενημέρωσε τα στελέχη της εταιρίας για τις εξελίξεις που έρχονται.

Την  επόμενη ημέρα η αποκάλυψη της  Ζούγκλας προκάλεσε δεύτερη αναστάτωση. 
Το «δικό» μας άρθρο δεν ανέφερε πουθενά ότι φεύγει η Mercedes από την Ελλάδα. Αναφέραμε οτι θα την αναλάβει ιδιώτης μάνατζερ και η θυγατρική εταιρία δεν θα ασχολείται με την Ελλάδα που την θεωρεί "μικρή αγορά".

Ανώτερο στέλεχος της Mercedes σε μια από τις συσκέψεις ανέφερε ότι οι πωλήσεις της Mercedes στην Ελλάδα είναι ίδιες όσο μιας μεγάλης γερμανικής πόλης. Και μια διευκρίνιση. Μια πολυεθνική εταιρία δεν μετράει τον αριθμό των αυτοκινήτων που πουλάει. Μετράει τον τζίρο που κάνει. Τα έσοδα την ενδιαφέρει και οχι ο αρθμός. 

Στα Νέα της Πιάτσας στις 10 Μαΐου είχαμε γράψει:
«Είναι νωρίς αλλά απλά θα το αναφέρουμε. Αν και ξέρουμε τι θα γίνει κρατούμε την υπόσχεσή μας. Δεσμευτήκαμε να μην πούμε τίποτα συγκεκριμένο. Απλά το αναφέρουμε και θα περιμένουμε έως το καλοκαίρι. Τότε θα γίνουν οι επίσημες ανακοινώσεις».

Τελικά οι εξελίξεις έτρεξαν γρηγορότερα…
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Στις 2 Ιουνίου τα φώτα της Ευρώπης θα στραφούν στην Ελλάδα. Θα πέσουν «πάνω» σε ένα από τα πιο όμορφα νησιά του Αιγαίου. Στην Αστυπάλαια που γεωγραφικά και πολιτισμικά βρίσκεται στο μεταίχμιο ανάμεσα στα Δωδεκάνησα και στις Κυκλάδες.

Ο Έλληνας πρωθυπουργός θα μεταβεί με το μισό υπουργικό Συμβούλιο προκειμένου να ανακηρύξει το νησί ως πρότυπο στα θέματα της Πράσινης Ανάπτυξης. 

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα ανακοινώσει τις δελεαστικές επιδοτήσεις που θα έχουν αποκλειστικά οι κάτοικοι του νησιού αλλά και όσοι έχουν επιχειρήσεις με έδρα την Αστυπάλαια. 

Για την αυτόνομη παραγωγή ενέργειας, έχει δουλέψει ένα ολόκληρο επιτελείο προκειμένου να είναι όλα τέλεια όταν θα γίνουν οι επίσημες ανακοινώσεις.

Στο νησί με την πάροδο του χρόνου όλα τα αυτοκίνητα ιδιωτικα η δημόσια θα είναι ηλεκτρικά. Σ αυτό το project βοηθάει η VW που θα διαθέσει τα αυτοκίνητα της σε τιμή κόστους αλλά 
Ο Δήμαρχος της Αστυπάλαιας είναι αισιόδοξος για τις εξελίξεις στο νησί του. Σε χρόνο ρεκόρ έστησε τους πρώτους 12 φορτιστές. Και έπεται συνέχεια. 
Σχετικό ρεπορτάζ μπορείτε να διαβάσετε αύριο 1 Ιουνίου. Ο κ. Νίκος Κομηνέας ,δήμαρχος της Αστυπάλαιας μιλάει στη Ζούγκλα για όλες τις εξελίξεις στο νησί του.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Την Παρασκευή 4 Ιουνίου, στις 12:00 ώρα Ελλάδος, η Fiat και το αρχιτεκτονικό γραφείο Boeri παρουσιάζουν διαδικτυακά ένα θέμα που αφορά όλους. 
Στην ενημέρωση θα γίνει η παρουσίαση με το όραμα της Fiat για μια νέα εποχή στις αστικές μετακινήσεις.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Μια συμβουλή προς τους αρμόδιους υπουργούς, υφυπουργούς, αρχηγούς και διοικητές αστυνομικών τμημάτων. 
Θα σωθεί αρκετός κόσμος .
Αντί να γράφουν οι αστυφύλακες τα παράνομα σταθμευμένα αυτοκίνητα ας κάνουν κάτι άλλο που θα βοηθήσει το κοινωνικό σύνολο. 

Να βγουν στους δρόμους και να κάνουν ελέγχους. Όχι μόνο στις εθνικές οδούς αλλά και στις συνοικίες. 
Ένα μεγάλο ποσοστό αλλοδαπών που βρίσκονται στη χώρα μας, οδηγούν αυτοκίνητα που έχουν ασφάλεια αλλά οι οδηγοί δεν έχουν δίπλωμα.

Σε περίπτωση ατυχήματος τα πράγματα μπλέκονται. Οι υπεύθυνοι του ατυχήματος που δεν έχουν δίπλωμα δεν καλύπτονται από τις ασφαλιστικές εταιρίες. Και αυτοί που υπέστησαν ζημιά από το λάθος κάποιου τρίτου ταλαιπωρούνται στα δικαστήρια χωρίς να αποζημιώνονται.

Κύριε Χρυσοχοΐδη.Θεωρώ ότι το ξέρετε το θέμα. Δώστε εντολή να γίνονται έλεγχοι και θα δείτε πόσο δίκιο έχουμε. Όχι μόνο στα αυτοκίνητα αλλά και στα δίκυκλα. Και ένα τελευταίο.

Πώς οι εταιρίες προσλαμβάνουν Delivery χωρίς δίπλωμα οδήγησης.


 

Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 31 Μαΐου 2021, 22:40