Το Dacia Duster γίνεται ακόμα καλύτερο

Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 22 Ιουνίου 2021, 15:01
Το Dacia Duster γίνεται ακόμα καλύτερο

Του Λουκά Παπαλάμπρου

Το απόλυτο «success story» της ρουμανικής μάρκας, το μοντέλο που εκτόξευσε εμπορικά τη φίρμα και την έκανε παγκοσμίως γνωστή, επιστρέφει πιο ολοκληρωμένο από ποτέ. 2WD και 4WD...

Τέσσερα σχεδόν χρόνια μετά την πρεμιέρα της δεύτερης γενιάς του Duster, η Dacia παρουσιάζει την ανανεωμένη εκδοχή του best seller SUV της Ευρώπης.

Διαθέτοντας την ίδια στιβαρότητα, την ανθεκτικότητα και την εξαιρετική αξία, το αυτοκίνητο προβάλλει μια πιο σύγχρονη εικόνα και συνάμα προσφέρει επιπλέον τεχνολογίες και υπηρεσίες συνδεσιμότητας.

 

Πιο μοντέρνο και ψηφιακό

Χρόνο με το χρόνο και αναβάθμιση με την αναβάθμιση, το Duster γίνεται όλο και πιο ελκυστικό αισθητικά. Στη facelift εκδοχή του, που θα μπει στην παραγωγή τον Σεπτέμβριο, το SUV έχει νέους προφυλακτήρες και φώτα Τον Σεπτέμβριο μπαίνει στην παραγωγή.LED, καινούρια σχέδια ζαντών 16 και 17 ιντσών, καθώς και πιο νεανικά χρώματα για το αμάξωμα.

Στο εσωτερικό τοποθετήθηκε μια οθόνη 8 ιντσών με επιπλέον λειτουργίες και εφαρμογές, συμβατή με Apple CarPlay και Android Auto.

Οι επενδύσεις στα καθίσματα είναι υψηλότερης ποιότητας και τα προσκέφαλα πιο άνετα, ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό συναντάμε υποβραχιόνιο που σύρεται, ενώ οι πλουσιότερες εκδόσεις φέρουν επιπλέον θύρες USB για τους πίσω επιβάτες.

Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται ψηφιακός αυτόματος κλιματισμός, cruise control, κάμερα, σύστημα πλοήγησης, θερμαινόμενα καθίσματα, 4x4 Monitor στις τετρακίνητες εκδόσεις που προβάλλει πληροφορίες για το υψόμετρο, την κλίση και πυξίδα, πλειάδα συστημάτων υποβοήθησης και πολλά ακόμα.

 

Βενζίνη, diesel και υγραέριο

Το Dacia Duster θα προσφέρεται σε 13 συνδυασμούς κινητήρα, κιβωτίου και μετάδοσης. Εκτός από το μηχανικό εξάρι κιβώτιο, υπάρχει πλέον και αυτόματο κιβώτιο EDC για την προσθιοκίνητη έκδοση βενζίνης με τους 150 ίππους.

Το ίδιο μοτέρ (TCe 150) είναι διαθέσιμο και με τετρακίνηση αλλά μόνο με μηχανικό κιβώτιο. Οι δικίνητες εκδόσεις TCe 90 και TCe 130 παραμένουν ως έχουν, δηλαδή με κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς και ο 1.5 dCi με τους 115 ίππoυς συνδυάζεται με εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο τόσο στην 2WD όσο και στην 4WD.

Η έκδοση TCe 100 Bi-Fuel, σε συνδυασμό βενζίνης-υγραερίου, φέρει δεξαμενή LPG 50 λίτρων, έχει αυτονομία 1.250 χιλιομέτρων και διακρίνεται για την περιορισμένη κατανάλωση καυσίμου και τις χαμηλότερες εκπομπές ρύπων. Αποδίδει 100 ίππους και είναι προσθιοκίνητη.

Οι υποψήφιοι αγοραστές θα έχουν τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ τριών εξοπλιστικών πακέτων (Essential, Comfort, Prestige).

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Αλλάζει λογότυπο η Dacia

Στα νέα Dacia το smartphone λειτουργεί ως οθόνη!

Κόφτης στα 180 χλμ./ώρα σε όλα τα Renault και Dacia

 

Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 22 Ιουνίου 2021, 15:01