Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Το Mazda MX-5 είναι το πιο γνωστό και καλοπουλημένο fun to drive roadster σε ολόκληρο τον πλανήτη. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας στην Ευρώπη, Martijn ten Brink, είπε στην Έκθεση Αυτοκινήτου των Βρυξελλών, πως η ηλεκτροκίνηση δεν πρόκειται να διώξει από την γκάμα το Miata, ξεκαθαρίζοντας ότι το σπορ αυτοκίνητο «δεν θα πεθάνει ποτέ».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όταν ρωτήθηκε για τα πιθανά πλάνα της Mazda γύρω από το αγαπημένο της κάμπριο με κίνηση στους πίσω τροχούς, ο Brink είπε: «Το πως θα καταφέρουμε να διατηρήσουμε αναλλοίωτη την οδηγοκεντρική φιλοσοφία του MX-5 στις τεχνολογίες και απαιτήσεις του σήμερα, δεν έχει αποφασιστεί ακόμα. Αυτό που μπορώ να πω με σιγουριά όμως είναι ότι το MX-5 δεν θα πεθάνει ποτέ».

Συνέχισε αναφέροντας ότι «θα παραμείνει σίγουρα μέρος της γκάμας» και είναι περίεργος να δει την κατεύθυνση που θα ακολουθήσει η επόμενη γενιά. Στο μεταξύ και ενώ συνήθως, η πώληση του ίδιου αυτοκινήτου για οκτώ χρόνια σημαίνει ότι κινδυνεύει να γίνει ξεπερασμένο, στην συγκεκριμένη περίπτωση όσοι αγοράζουν το Miata το εκτιμούν για την απλότητά του: ατμοσφαιρικούς κινητήρες, RWD και ένα από τα καλύτερα μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων στη βιομηχανία.

Είναι επίσης ένα από τα πιο προσιτά σπορ αυτοκίνητα που μπορείτε να αγοράσετε, αν και οι τιμές έχουν αυξηθεί τα τελευταία χρόνια. Για την τήρηση των κανονισμών Euro 7 στις χώρες της ΕΕ, έχει ήδη προταθεί μια μερικώς ηλεκτροκίνητη εγκατάσταση από τον Yasuhiro Aoyama, διευθυντή και ανώτερο διευθύνοντα σύμβουλο της Mazda.Ακόμα κι αν αυτό είναι αλήθεια, το έτοιμο για παραγωγή όχημα είναι απίθανο να κυκλοφορήσει προς πώληση στο άμεσο μέλλον. Η Mazda έχει υποσχεθεί να διατηρήσει ζωντανή τη φόρμουλα RWD+ICE για το μοντέλο πέμπτης γενιάς. Ένα ηλεκτρικό MX-5 είναι αναπόφευκτο, αλλά δεν οραματιζόμαστε να συμβεί σύντομα.
  

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης