Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Δεν είναι μυστικό πως η κινέζικη αυτοκινητοβιομηχανία ηλεκτρικών αυτοκινήτων αναπτύσσεται ασταμάτητα. Τόσο σε παραγωγή, όσο και σε πωλήσεις, αλλά και σε επιλογές προσφέροντας εκατοντάδες επιλογές. Μάλιστα τα best sellers μοντέλα της Κίνα, είναι έτοιμα για ευρωπαϊκή και ίσως αμερικάνικη απόβαση στο άμεσο μέλλον.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μια από τις τελευταίες εταιρείες που ξεκίνησαν να δραστηριοποιούνται στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων της χώρας ονομάζεται Avatr – μια κοινοπραξία μεταξύ της Changan Automobile, της CATL, εταιρείας παροχής μπαταριών ιόντων λιθίου, και της Huawei (της γνωστής εταιρίας κινητών).

Το Avatr 11 (το οποίο προφέρεται “ένα ένα” και όχι “έντεκα”) είναι το πρώτο μοντέλο παραγωγής της μάρκας και είναι σίγουρα κάτι που αξίζει την προσοχή μας.

Για την αγορά της Κίνας, το μοντέλο ξεκινάει από τα 43.00 ευρώ και φτάνει μέχρι και τις 60.000 «χτυπώντας» τα Tesla σε κάθε τομέα. Το σύνολο έχει μήκος 4.88μ. με μεταξόνιο που αγγίζει τα 2.97μ.και προσφέρει εντυπωσιακούς χώρους για 5 ενήλικες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Huawei έχει κατασκευάσει τόσο τους δύο ηλεκτροκινητήρες όσο και το λογισμικό το οποίο «τρέχει» το αυτοκίνητο. Η κορυφαία έκδοση του, αποδίδει 578 ίππους και 650 Nm ροπής πετυχαίνοντας το 0-100 σε κάτι λιγότερο από 4 δευτ. Η μπαταρία έρχεται από την CATL, έχοντας χωρητικότητα 116 kWh προσφέροντας στο μοντέλο αυτονομία 675χλμ.

Αξίζει να θυμίσουμε πως η κινέζικη αγορά είναι η μεγαλύτερη στον τομέα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων με εκατομμύρια πωλήσεις αλλά και δεκάδες διαφορετικές επιλογές. 7 στα 10 best seller ηλεκτρικά παγκοσμίως για το 2022 ήταν κινέζικα. Θα το σκεφτόμασταν;
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης