Στις 11.30 το πρωί (Κυριακή 29 Μαΐου) ξεκινάει ο αγώνας για την  20η Ανάβαση Κύμης “Γιάννης Ηλιόπουλος”. Όσοι έχετε σκοπό να πάτε έως την Κύμη για να δείτε τις προσπάθειες των αγωνιζομένων για τον καλύτερο χρόνο θα πρέπει να γνωρίζετε ότι ο δρόμος κλείνει στις 10.00. Σταματούν να κυκλοφορούν Ι.Χ ενώ όσοι θέλουν να φτάσουν στην αγαπημένη τους φουρκέτα αυτό θα γίνει μόνο με τα πόδια.

Χθες (Σάββατο 28 Μαΐου) έγιναν τα τρία σκέλη των χρονομετρημένων δοκιμών της 20ης Ανάβασης Κύμης “Γιάννης Ηλιόπουλος”. Η περιοχή της Κύμης «πλημμύρισε» για ακόμη μία χρονιά από ήχους αγωνιστικών αυτοκινήτων αλλά και από χιλιάδες φίλους των αγώνων.
O 2ος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων & Ιστορικών Αυτοκινήτων που διοργανώνεται από το Αθλητικό Σωματείο Start Line. Η χθεσινή ημέρα αποτέλεσε μια πρόβα τζενεράλε για τους 52 οδηγούς, ενόψει του σημερινού αγώνα. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το αγωνιστικό πρόγραμμα του Σαββάτου κύλησε ομαλά με ελάχιστες διακοπές. Έγιναν και τα τρία σκέλη των χρονομετρημένων δοκιμών. Η αγωνιστική δράση των χρονομετρημένων δοκιμών  ξεκίνησε με τα περάσματα της Ομάδας Α. Στα τρία χρονομετρημένα σκέλη είδαμε διαφορετικούς οδηγούς να σημειώνουν τον ταχύτερο χρόνο, με δεδομένο αυτό πήραμε μια πρόγευση για το τι θα δούμε στον αυριανό αγώνα. Οι Γιάννης Χαραλαμπόπουλος (Honda Civic Type R), Παναγιώτης Σμυρνάιος (Peugeot 106 S16), και Νίκος Σκαρλάτος (Citroen Saxo VTS)  σημείωσαν από έναν ταχύτερο χρόνο.

Την σκυτάλη πήρε η Ομάδα Α, εκεί ο Μιχάλης Ευθυμίου με το γνωστό Ford Escort WRC, σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στα δύο από τα τρία χρονομετρημένα σκέλη των δοκιμών. Αρκετά κοντά σε χρόνους ήταν ο Στάθης Κουκέας, ο οποίος προσπαθεί να εξοικειωθεί με το νέο του αγωνιστικό απόκτημα το Ford Fiesta R5. Πολύ καλή εμφάνιση από πλευράς χρόνων έκανε και ο Θανάσης Γαλανόπουλος με το Citroen Saxo VTS, καθώς μπόρεσε να βελτιώσει σε κάθε πέρασμα τις επιδόσεις του.

Στη συνέχεια η Ομάδα Ε, ήταν αυτή που πραγματοποίησε χρονομετρημένες προσπάθειες. Ο Δημήτρης Πλακούτσης με το Peugeot 206 GT, ήταν ο πρωταγωνιστής της ημέρας καθώς κατάφερε να βρεθεί στην κορυφή των χρόνων σε δύο από τα τρία σκέλη των δοκιμών. Σε ανταγωνιστικούς ρυθμούς κινήθηκαν στην Ομάδα Ε οι Βασίλης Κορωνιός (Peugeot 106 S16) και Γιώργος Νεγκρής (Mazda 323).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Την παράσταση, στην  αγαπημένη κατηγορία των θεατών, της Formula Saloon, έκλεψε ο πρωταθλητής αναβάσεων Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Focus RS) . Σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και στα τρία σκέλη, δίνοντας σαφές μήνυμα για το πως θα κινηθεί στον σημερινό  αγώνα. Ο Πασχάλης Χατζημάρκος (Mitsubishi EVO IX), προσπάθησε να ακολουθήσει το ρυθμό του Μάριου Ηλιόπουλου, ωστόσο δεν μπόρεσε σε κανένα σημείο να βρεθεί κοντά του. Ο τοπικός ήρωας Βαγγέλης Γεραλής (Mitsubishi EVO VIII), ήταν σταθερός όλη την ημέρα, θέτοντας ως στόχο και φέτος να βρεθεί στο βάθρο. Ωστόσο αυτό δεν θα είναι εύκολο καθώς θα έχει μεγάλη μάχη με τον Παναγιώτη Παρθένη (Mitsubishi EVO IX).
Στα Ιστορικά αυτοκίνητα υπήρχε μία μόνο συμμετοχή με το  Ζάχου Ζαχαρία με Toyota Corolla AE86.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης