Επιμέλεια: Περικλής Χαλάτσης

Η δεύτερη αγωνιστική ημέρα στο Ράλι του Μόντε Κάρλο είχε εκπλήξεις και ανατροπές.Ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Sebastien Loeb  έχοντας στο μπάκετ του συνοδηγού την Isabelle Galmiche, έκλεισε πονηρά το μάτι στον φίλο του αλλά και αντίπαλό του επίσης παγκόσμιο πρωταθλητή Sebastien Ogier.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το δίδυμο της Ford κέρδισε στις 4 από τις 6 ειδικές διαδρομές. Και αν στις δύο τελευταίες δεν αντιμετώπιζαν πρόβλημα με το υβριδικό σύστημα ίσως να κέρδιζαν και τις έξι ειδικές διαδρομές.

Isabelle GalmicheΗ Ford για πρώτη φορά βρίσκεται επικεφαλής σε έναν  αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος αφήνοντας στη 2η θέση την αήττητη Toyota. Το Puma Rally1 άφησε πίσω του το Υaris Rally1 και έκανε την πρώτη μεγάλη ανατροπή.

Οι Ogier-Veillas (Τoyota Υaris Rally1) βρίσκονται 9.9 δευτερόλεπτα πίσω από το πλήρωμα της Ford ενώ στην 3η θέση βρίσκεται ένα ακόμη πλήρωμα της Toyota. Οι Evans-Martin (Τoyota Yaris Rally1) κινούνται γρήγορα. Στο τελείωμα κάθε ειδικής ο Evans διαρκώς λέει: «Θα μπορούσαμε να πηγαίναμε ακόμη καλύτερα».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η άλλη έκπληξη είναι με τους οδηγούς της Hyundai που κινήθηκαν εντυπωσιακά γρήγορα. Μάλιστα οι Neuville-Waydaeghe άλλαξαν ρυθμό και κέρδισαν έξι θέσεις στη γενική κατάταξη. Το απόγευμα της 2ης ημέρας πλασαρίστηκαν στη 4η θέση της γενικής . Ο Βέλγος είναι πίσω 25,8’’  από τον Evans και 8,9’’ μπροστά από τους Tanak-Jarveoja.

Για προγνωστικά ούτε λόγος. Η σημερινή ημέρα είναι δύσκολη. Ο αγώνας έχει αρκετό δρόμο μπροστά του.
Άτυχοι ήταν οι Fourmaux –Coria που σε μια γρήγορη μέτρια αριστερή το Ford Puma Rally1 βρέθηκε μισό μέτρο δεξιότερα. Το αυτοκίνητο χτύπησε πάνω στο βράχο και κατέληξε στο γκρεμό. Ευτυχώς το πλήρωμα δεν έπαθε τίποτα. Και εδώ αποδεικνύεται πόσο καλά είναι τα σημερινά roll-cage. 

 

 

Η FIA αυξάνει συνεχώς τα μέτρα ασφαλείας. Αν παρατηρήσετε καλά στη φωτογραφία θα δείτε ότι το αυτοκίνητο έχει πάθει σοβαρές ζημιές. Χτύπησε με πολλά χιλιόμετρα στο βράχο και μετά από αρκετές τούμπες σταμάτησε στο σημείο που βλέπετε. Όμως ο κλωβός ασφαλείας είναι άθικτος. Ο κλωβός ασφαλείας,τα ειδικά καθίσματα, οι ζώνες ασφαλείας, τα κράνη, είναι όλα ειδικών προδιαγραφών. Οι Fourmaux –Coria βγήκαν από αυτοκίνητο χωρίς προβλήματα.

 

Σήμερα,Σάββατο 22 Ιανουαρίου,ο αγώνας γίνεται ακόμη πιο σκληρός. Μπορεί σε σύνολο να είναι μικρότερος κατά πέντε χιλιόμετρα σε σχέση με την Παρασκευή αλλά είναι πιο δύσκολος λόγω των ειδικών που έχουν αρκετό χιόνι. Σήμερα το πρόγραμμα περιλαμβάνει πέντε ειδικές διαδρομές μήκους 92,46 χλμ. Οι δύο από τις πέντε θα είναι επαναλαμβανόμενες. Και αυτό εξυπηρετεί τόσο τους αγωνιζόμενους  όσο και τους θεατές που δεν μετακινούνται.

Στην 5η ειδική διαδρομή καλύτερο χρόνο έκαναν οι Greensmith-Edmondson  με Ford Puma Rally1. Είναι η πρώτη φορά που σημειώνουν ταχύτερο χρόνο σε Ειδική Διαδρομή του WRC).

Εκπληκτικός είναι ο Lefebvre με συνοδηγό τον Μalfoy (Citroen C3 Rally2) 
Σήμερα για τις πέντε ειδικές διαδρομές συμμετέχουν 63 πληρώματα. Εκτός αγώνα από μηχανικά προβλήματα και εξόδους έχουν μείνει 12 πληρώματα.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης