Του Περικλή Χαλάτση

Στην 13η ειδική διαδρομή ο Esapekka Lappi που βρισκόταν στην 3η θέση της γενικής κατάταξης έκανε το λάθος λίγα μέτρα πριν από τον τερματισμό. Χτύπησε σε μια παγωμένη από χιόνι γωνία στην άκρη του και είδε το Hyundai i20 N του να «αιωρείται» αλλά προς την αντίθετη φορά του αγώνα. Οι ελπίδες που είχε ο Φινλανδός να ανέβει στη ράμπα του τερματισμού αύριο (Κυριακή) μάλλον χάθηκαν. Το παρθενικό του βάθρο, θα πρέπει να το ξεχάσει αφού η διαφορά τώρα δεν «μαζεύεται» στις τρείς αυριανές ειδικές πριν τον τερματισμό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το λάθος του Lappi

 

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εκτός των C.Breen- J. Fulton ( I 20 N Rally 1 Hybrid) και των Ott Tanak –M. Jarveoja ( Puma Rally1 Hybrid) όλοι οι άλλοι είτε χθες είτε σήμερα έκαναν τα λαθάκια τους που τους στοίχισαν αρκετά δευτερόλεπτα καθυστέρηση.

 

Το παράκανε ο Rovanpera

 

 

Στο πρώτο σκέλος της σημερινής ημέρας (Σάββατο 11/2) οι C.Breen- J. Fulton κράτησαν σωστό ρυθμό και δεν άφησαν περιθώριο στο πλήρωμα της Ford να τους περάσει. Οι διαφορές ήταν οριακές με τους Ott Tanak –M. Jarveoja. Σε απόσταση αναπνοής ήταν και οι E.Lappi-J Ferm .

 

Ο Breen είναι χαρούμενος. Είπε ότι χαίρεται τον αγώνα που κάνει και πηγαίνει τόσο όσο να μην επιτρέψει να καλύψει τη διαφορά ο Ott Tanak που πηγαίνει διαρκώς στο όριο.

Ο Εσθονός στην ανασυγκρότηση είπε ότι προσπαθεί σκληρά για να περάσει στην πρώτη θέση. Μέχρι το τέλος του πρώτου σκέλους ο Lappi ήταν τρίτος αλλά πάντα με την απειλή του Rovanpera ο οποίος έκανε καλύτερους χρόνους και έκλεινε τη διαφορά.

Ο Φινλανδός οδηγός της Hyundai έκανε συντηρητικό αγώνα άλλα όταν πιέστηκε έκανε το λάθος. Χτύπησε στο χιόνι που είχε γίνει πέτρα και κατέστρεψε το όνειρο. Το πλήρωμα της Hyundai με τη βοήθεια των θεατών χρειάστηκαν 7 λεπτά για να φέρουν το αυτοκίνητο στο δρόμο και να τερματίσουν την ειδική.
Έτσι οι K.Rovanpera – J. Haltunen από την 4η θέση πέρασαν στην 3η έχοντας μπροστά τους τους Εσθονούς της Ford και φυσικά τους C.Breen- J. Fulton.

Ο Rovanpera που συνήθως είναι πολύ ψύχραιμος και προσέχει τι λέει σήμερα ήταν εκνευρισμένος. Πρώτον γιατί ξεκινάει πρώτος και το χιόνι είναι απάτητο και δεύτερον γιατί το στήσιμο που έκανε στο αυτοκίνητό του αποδείχθηκε ότι ήταν λάθος.
«Σήμερα δεν είχα καλή αίσθηση στο αυτοκίνητο» είπε .

Στην 14η Ε.Δ (μία ειδική πριν την αυλαία της σημερινής ημέρας) είχαμε αλλαγή στη σειρά της γενικής. Οι Εσθονοί πέρασαν μπροστά και οι C.Breen- J. Fulton βρέθηκαν πίσω τους με διαφορά +2.3 δευτερόλεπτα. Στην 3η θέση ίδιο χρόνο (στο τέλος της 14ης Ε.Δ) είχαν οι Rovanpera και Neuville (+ 27.7). 

Η 15η ειδική διαδρομή ήταν υπόθεση Tanak. Όσο έπεφτε το σκοτάδι και οι χιονισμένοι δρόμοι γίνονταν ολοένα και πιο «χαραγμένοι» ο Εσθονός βρέθηκε στο στοιχείο του. Ο Breen καθυστέρησε με ένα σκασμένο ελαστικό και ο δρόμος «άνοιξε» διάπλατα για το δίδυμο των Εσθονών.

Στο κλείσιμο της 15ης Ειδικής διαδρομής οι Ott Tanak –M. Jarveoja είχαν χρόνο 1.54.45.4 και οι Ιρλανδοί C.Breen- J. Fulton έφθασαν με 8.6’’ διαφορά στη 2η θέση. Στην 3η θέση ήταν οι T.Neuville-M. Wydaeghe me +23.7, στην 4η θέση ήταν οι K.Rovanpera – J. Haltunen με +27.5 και την πρώτη πεντάδα έκλεισαν οι E.Evans – S. Martin με + 57.7’’.

Η πρώτη δεκάδα:


Το ράλλυ Σουηδίας αποκτά τώρα νέο ενδιαφέρον. Αύριο έχουμε φινάλε. Το πρόγραμμα θα κλείσει με ένα διπλό πέρασμα της Ε.Δ. Västervik (26,48 χλμ) και ένα ακόμη από την Umea μήκους  10,08 χλμ, που προσμετρά ως Wolf Power Stage.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης