Διορθώθηκε, έπειτα από παρέμβαση του Συνηγόρου του Καταναλωτή, το ηχογραφημένο μήνυμα κρατήσεων για ιατρικά ραντεβού του ΕΟΠΥΥ, προκειμένου οι ασφαλισμένοι να μη χρεώνονται αδικαιολόγητα.
Ειδικότερα, ο Συνήγορος του Καταναλωτή έγινε αποδέκτης παραπόνων από ασφαλισμένους του ΕΟΠΥΥ, οι οποίοι, όταν καλούσαν σε μη εργάσιμες ημέρες και ώρες προκειμένου να κλείσουν ιατρικά ραντεβού, δεν ενημερώνονταν από το ηχογραφημένο μήνυμα ότι η υπηρεσία δεν παρέχεται για το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.
Έτσι, όταν συνδέονταν με υπάλληλο εξυπηρέτησης, αυτός απλώς τους ενημέρωνε ότι θα πρέπει να ξανακαλέσουν σε εργάσιμες ημέρες και ώρες, και ως εκ τούτου χρεώνονταν χωρίς να έχουν εξυπηρετηθεί.
Μετά την παρέμβαση του Συνηγόρου του Καταναλωτή, η «ΟΤΕ Α.Ε.- E-VALUE Α.Ε.» προέβη σε τροποποίηση του μηνύματος ως εξής: «Μήνυμα χωρίς χρέωση 14784. Για ραντεβού καλέστε τις εργάσιμες ημέρες 07.00 με 19.00. Για τις υπόλοιπες υπηρεσίες, παρακαλώ περιμένετε. 0,98 ευρώ ανά κλήση ανεξαρτήτως διάρκειας».
Επιμέλεια: Φλώρα Πέτση

