Με αισιοδοξία, όραμα και αποφασιστικές κινήσεις αντιμετωπίζουν κάθε δυσκολία νέοι Έλληνες επιχειρηματίες, κάτι που δεν σταμάτησαν να κάνουν ούτε στη διάρκεια της δεκαετούς οικονομικής κρίσης, ούτε σήμερα που βρισκόμαστε ακόμη στη δίνη της παγκόσμιας υγειονομικής κρίσης λόγω του κορωνοϊού. Παρά τις δυσκολίες, πολλοί νέοι προχώρησαν, με όσα μέσα διέθεταν, στην έναρξη ή στην επέκταση των επιχειρηματικών τους σχεδίων, έχοντας στο επίκεντρο της δραστηριότητάς τους την εξωστρέφεια, την καινοτομία και προπάντων την αγάπη τους για αυτό που κάνουν.

Ένα παράδειγμα της νέας αυτής επιχειρηματικότητας αποτελεί η διαδρομή του Ματθαίου Κολοφωτιά, ο οποίος δραστηριοποιείται στον τομέα των αθλητικών ειδών με ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, τον οποίο συναντήσαμε περπατώντας στους διαδρόμους της μεγαλύτερης έκθεσης του ξενοδοχειακού κλάδου και της τουριστικής βιομηχανίας, «Xenia 2021».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Η ιδέα του ηλεκτρονικού καταστήματος ξεκίνησε το 2016, στην καρδιά της οικονομικής κρίσης, έχοντας τελειώσει τις σπουδές μου στο Παιδαγωγικό και βλέποντας πως σε μια μικρή επαρχιακή πόλη όπως είναι η Καρδίτσα το καταναλωτικό κοινό είναι μικρό. Έτσι, λοιπόν, ξεκίνησε το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Βέβαια, πρέπει να πούμε ότι προϋπήρχε μια οικογενειακή επιχείρηση από το 1994 με αθλητικά είδη», μας αναφέρει.

Βλέποντας στο περίπτερο της MegaFitness στην «Xenia» τα μεγάλα σε μέγεθος και υπερσύχρονα όργανα γυμναστικής, εκτιμά αρχικά ότι απευθύνεται αποκλειστικά σε μεγάλα ξενοδοχεία, γυμναστήρια, αθλητικούς ομίλους. Δεν είναι όμως έτσι. Όπως αναφέρει ο Ματθαίος Κολοφωτιάς:

«Η εταιρεία εισάγει σήμερα πάνω από δυόμισι χιλιάδες κωδικούς: οτιδήποτε αφορά σε όργανα γυμναστικής και αθλητικό εξοπλισμό για το σπίτι αλλά και για επαγγελματικούς χώρους, έτσι ώστε να καλύψουμε τις ανάγκες ενός απλού καταναλωτή μέχρι και μιας μεγάλης αθλητικής ΠΑΕ, ενός γυμναστηρίου ή ξενοδοχείου. Το εύρος τιμών ξεκινά από 5 λεπτά του ευρώ, που αφορά σε μία βελόνα για να φουσκώσουμε μία μπάλα ποδοσφαίρου, έως και να εξοπλίσουμε από την αρχή ένα γυμναστήριο ή ένα αθλητικό κέντρο».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για να επιλέξει τα κατάλληλα προϊόντα της MegaFitness, ο νεαρός Καρδιτσιώτης επιχειρηματίας ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο, στην Ευρώπη και αλλά σε άλλες χώρες, όπως η Κίνα, η Ινδία και το Πακιστάν. «Κύριο μέλημά μας πάντα είναι η βέλτιστη σχέση ποιότητας και τιμής. Μέσα από ειδικές συμφωνίες με τις μεταφορικές εταιρείες και αποθηκευτικούς χώρους σε Αθήνα, Καρδίτσα και Θεσσαλονίκη πετυχαίνουμε την άμεση παράδοση των προϊόντων. Μέσα στην πανδημία ο κόσμος είχε ως αποκούμπι τη γυμναστική, κι εμείς, δουλεύοντας σε δύσκολες συνθήκες και πολλές ώρες, καταφέραμε να προμηθεύσουμε με όργανα γυμναστικής και αθλητικό εξοπλισμό όλους τους ανθρώπους που μας επέλεξαν», λέει.

Η αμεσότητα, ο επαγγελματισμός, η ποιότητα και οι τιμές, όπως μας αναφέρει με περηφάνια, έφεραν τη διάκριση από τα fitness awards με το βραβείο του καλύτερου online fitness store.

«Η πρόκληση είναι τώρα να κρατήσουμε ψηλά την ποιότητα, να έχουμε τις καλύτερες τιμές όσο το δυνατόν γίνεται αυτό. Πάνω απ’ όλα, όμως, να κρατήσουμε τον ρομαντισμό που μας διακατέχει, διότι θεωρώ πως είμαστε μια εταιρεία που έχει κύριο μέλημα να ικανοποιεί τον καταναλωτή που την εμπιστεύτηκε. Για εμάς μια παραγγελία των 5 ευρώ έχει την ίδια αξία και τον ίδιο σεβασμό με μια παραγγελία των 50.000 ευρώ, κι αυτό το αποδεικνύουμε καθημερινά».

Ποια η σχέση του με τις τράπεζες, με τις χρηματοδοτήσεις; Υπάρχουν σχέδια επέκτασης; ρωτάμε τον Ματθαίο. «Οι τράπεζες, βλέποντας την εξέλιξή μας, μας έχουνε δώσει ένα πρόγραμμα χρηματοδότησης. Εκτιμώ ότι θα μπορούσανε και το κάτι παραπάνω, λαμβάνοντας υπόψη πως παραμένουμε ως επιχείρηση στην Καρδίτσα, ενισχύοντας με όσες δυνάμεις έχουμε την ανάπτυξη της περιφέρειας. Όραμά μας είναι ακόμα μεγαλύτεροι και σύγχρονοι χώροι αποθήκευσης και περισυλλογής των προϊόντων μας, προκειμένου να κάνουμε το επόμενο βήμα και να εξάγουμε στην Ευρώπη».

Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας και της δυναμικής του σε εποχές με τόσες προκλήσεις; «Θα σας πω κάτι που πάντα πίστευα: ό,τι κάνεις με αγάπη, στο τέλος θα έχεις ένα όμορφο αποτέλεσμα», απαντά ο Ματθαίος Κολοφωτιάς.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης