Περισσότεροι καταναλωτές επισκέφθηκαν τα εμπορικά καταστήματα στις ΗΠΑ το Σαββατοκύριακο που ακολούθησε την Μαύρη Παρασκευή -με την οποία ανοίγει η εορταστική περίοδο στις ΗΠΑ- σε σχέση με πέρυσι, ωστόσο, τα έσοδα ήταν μικρότερα μετά τις μεγάλες εκπτώσεις που χρησιμοποίησαν οι αλυσίδες λιανικές για να προσελκύσουν του καταναλωτές.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Εθνικής Ένωσης Λιανοπωλητών, συνολικά 195 εκατ. καταναλωτές επισκέφθηκαν τα καταστήματα ή ψώνισαν μέσω του Διαδικτύου κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, αριθμός αυξημένος κατά 13,3% σε σχέση με πέρυσι.
Οι συνολικές δαπάνες διαμορφώθηκαν στα 41,2 δισ. δολ., ενώ κατά μέσο όρο οι καταναλωτές ξόδεψαν 8,5% λιγότερα ή 343 δολ. ανά άτομο από 372 δολ. πέρυσι.

