Ο δρόμος μιας συσκευής / gadget προς την επιτυχία – την εξάπλωση στο καταναλωτικό κοινό δηλαδή – στον κόσμο της τεχνολογίας δεν είναι πάντα τόσο ρόδινος, ασχέτως από το πόσο «μεγάλη» και με δυνατό όνομα είναι η μαμά εταιρεία, άρα και ισχυρότερη η δυναμική διάδοσης του προϊόντος. Αυτή η δυναμική καμιά φορά συναντά εμπόδια – ογκόλιθους, που ενδεχομένως να αποτελέσουν σε βάθος χρόνου σημαντικές πληγές στην πορεία του gadget. Ο λόγος για την ταμπλέτα iPad της Apple (παρουσίαση zougla.gr: http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid) και τις εταιρείες κολοσσούς των media, Time Warner και NBC Universal των ΗΠΑ, που ούτε λίγο ούτε πολύ είπαν ένα ξεκάθαρο «όχι» προς το δημοφιλές high tech gadget, βάσει των πληροφοριών που παραθέτει η ιστοσελίδα της New York Post.

Ο λόγος είναι οικονομικός και συγκεκριμένα το κόστος που απαιτείται για να μετατραπούν οι τεράστιες λίστες τίτλων (ταινιών / σειρών) που έχουν, σε μορφή που να μπορεί να προβάλλει το iPad. Οι Time Warner και NBC Universal χρησιμοποιούν την τεχνολογία «Flash» της εταιρείας Adobe για την αναπαραγωγή του video, ενώ η Apple έχει επιλέξει να χρησιμοποιεί την τεχνολογία που προσφέρει το ανοιχτό πρωτόκολλο της γλώσσας του Internet «HTML5» ταυτόχρονα εκφράζοντας δημοσίως την αντίθεσή της με το προϊόν της εταιρείας Adobe. Έτσι, με μία και μόνο ανακοίνωση – κίνηση, το iPad χάνει όλη την γκάμα διαθέσιμων τίτλων από τις Time Warner και Universal, έχει όμως ήδη την υποστήριξη των ABC, CNN, Fox News, CBS (με περιορισμένο όμως ακόμα κατάλογο). Όπως εύκολα μπορεί να παρατηρήσει κανείς, λοιπόν, κάθε άλλο παρά εύκολη και στρωμένη με ροδοπέταλα είναι η πορεία προς την επιτυχία μιας τόσο φιλόδοξης συσκευής, ιδιαίτερα στις μέρες μας (δεν είναι πλέον δεκαετία των 90ς) όπου ο ανταγωνισμός είναι εξαιρετικά σκληρός, ενώ μάλιστα αναμένεται προς το τέλος του έτους να γίνει ακόμα πιο ισχυρός (επέλαση ταμπλετών / slates με Google Android, HP Web OS)…

(περισσότερες πληροφορίες: http://www.nypost.com/p/news)

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης