Η Google τιμωρήθηκε με πρόστιμο 1,1 εκατ. ευρώ έπειτα από έρευνα των γαλλικών Αρχών, που βρήκαν ότι η μηχανή αναζήτησης απεικόνιζε λανθασμένες αξιολογήσεις για γαλλικά ξενοδοχεία.
 

Η εταιρεία χρησιμοποιούσε ως πηγή το “Atout France”, αλλά και άλλους ιστότοπους της ξενοδοχειακής αγοράς για να τροφοδοτήσει τον αλγόριθμο αξιολόγησης των ξενοδοχείων.
 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έπειτα από παράπονα των ιδιοκτητών των ξενοδοχείων για τη βαθμολογία τους στην Google, η αρμόδια γαλλική υπηρεσία ανταγωνισμού ερεύνησε το θέμα κατά το 2019 και το 2020. Σκοπός της ήταν η παρακολούθηση για τη φύση και την αμεροληψία στη μετάδοση της πληροφορίας από την πλατφόρμα, που αφορούσε σε 7.500 καταλύματα.
 

Η Google συμμορφώθηκε με την απόφαση και ανέφερε ότι πλέον έχει προβεί στις «απαραίτητες αλλαγές για την αποκλειστική απεικόνιση της επίσημης γαλλικής κατάταξης για τα ξενοδοχεία στο Google Maps και το Google Search».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Παύλος Κρούστης

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης