Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για πρώτη φορά από τότε που ανέλαβε το νέο ΔΣ, η ομοσπονδία μηχανοκίνητου αθλητισμού παραχώρησε συνέντευξη Τύπου προκειμένου να κάνει γνωστές τις προθέσεις της αλλά και να δείξει τους στόχους της για το μέλλον. Η συνάντηση με τους εκπροσώπους του Τύπου έγινε την Τρίτη 20 Ιανουαρίου στο ξενοδοχείο Royal Olympic και κατά τη διάρκεια αυτής είχαν την ευκαιρία να μιλήσουν ο πρόεδρος της ΟΜΑΕ Δημήτρης Μιχελακάκης, ο αναπληρωτής Γενικός Γραμματέας της ΟΜΑΕ Γιάννης Μεσημέρης, η πρόεδρος της ΕΠΑ Ανίτα Πασαλή και ο υπεύθυνος Τύπου και δημοσίων σχέσεων Ευαγόρας Παπαθέου.

Στην συνέντευξη Τύπου της ΟΜΑΕ μίλησαν, πρόεδρος, γ. γραμματέας και διευθύντρια ΕΠΑ και τα άκουσαν οι ίδιοι αφού οι δημοσιογράφοι ήταν μετρημένοι στα δάχτυλα Τι είπαν…
Σύμφωνα με την ΟΜΑΕ, ο κ. Μιχελακάκης μίλησε για την οργανωτική δομή και την υπόσταση της ομοσπονδίας, την σχέση της με την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού, καθώς και για τους στόχους και τις δράσεις της ενώ αναφέρθηκε στις διεθνείς σχέσεις της ΟΜΑΕ και τη συνεργασία με τη FIA, καθώς και στις διεθνείς διοργανώσεις όπως το ράλι Ακρόπολις ή Ράλι Ελλάδας. Από την πλευρά του ο κ. Μεσημέρης ανέλυσε το νομικό πλαίσιο με βάση το οποίο δρα η ομοσπονδία, την κρατική υποστήριξη και τις σχέσεις με την πολιτειακή ηγεσία, το άρθρο 49 του Κ.Ο.Κ., καθώς και την ενεργοποίηση και τις δραστηριότητες των πειθαρχικών οργάνων.

H κ. Πασαλή, ανέλυσε τις αρμοδιότητες και τη δομή της επιτροπής, παρουσίασε το αγωνιστικό πρόγραμμα του 2015 και μίλησε εκτενώς για την αναβάθμιση των κανονισμών, την εποπτεία και τον έλεγχο των αγώνων, την επιμόρφωση και την εισροή νέων στελεχών, αλλά και τους μελλοντικούς στόχους της επιτροπής για την συνολικότερη ανάπτυξη του αθλήματος. Τέλος ο κ. Παπαθέου, μίλησε για τις προσπάθειες που γίνονται για την όσο το δυνατόν ευρύτερη διάδοση του αθλήματος στο κοινό, τα νέα δεδομένα στη συνεργασία της ΟΜΑΕ με τα ΜΜΕ, ενώ αναφέρθηκε και στη νεοσύστατη επιτροπή στρατηγικής και επικοινωνίας και στον γενικότερο σχεδιασμό στους τομείς του marketing και τις επικοινωνίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Συνέντευξη τύπου σε άδειες καρέκλες...

Λιγότεροι από 10 δημοσιογράφοι
Όλα τα παραπάνω αναφέρονταν στο δελτίο Τύπου που έδωσε μετά τη λήξη της συνέντευξης Τύπου η οποία είχε διάρκεια σχεδόν 3.5 ώρες! Το zougla.gr βρέθηκε στο σημείο της συνέντευξης και κατέγραψε τα όσα ειπώθηκαν και ίσως να μην διαβάσετε και… πουθενά. Και αυτό διότι ενώ προσκλήθηκαν σχεδόν 100 δημοσιογράφοι (απίστευτο νούμερο που δεν ξέρουμε αν υπάρχει κιόλας!) τελικώς παρευρέθησαν Είναι ντροπή για ένα τόσο δημοφιλές άθλημα να μην ξέρουν τον τρόπο να συσπειρώσουν τον κόσμο κάτι λιγότερο από… 10 που δείχνει ξεκάθαρα ότι οι δημοσιογράφοι και τα Μέσα γύρισαν την πλάτη στην ΟΜΑΕ. Αξίζει να σημειώσουμε πως την ίδια ημέρα υπήρχε σε εξέλιξη δημοσιογραφική αποστολή στο εξωτερικό αλλά και εκδήλωση άλλης εταιρείας που προφανώς δεν έδωσαν σημασία στην ΟΜΑΕ (αν και γνώριζαν) με αποτέλεσμα να παρακολουθήσουν την παρουσίαση “τρεις και ο… κούκος”. 

Αύξηση στο παράβολο συμμετοχής
Στο ρεζουμέ τώρα, ένα στοιχείο που επηρεάζει όλους τους οδηγούς και συμμετέχοντες είναι η ανακοίνωση της αύξησης του παραβόλου σε όλους τους αγώνες κατά 10 ευρώ. Από εκεί και πέρα έγινε γνωστό πως θα διοργανωθεί φέτος (δηλαδή 2015) πρωτάθλημα ταχύτητας με αυτοκίνητα του… 1998 όπως είναι το Peugeot 106 και το Citroen Saxo ενώ αξίζει να αναφέρουμε πως όταν έγινε ερώτηση σε ποιες εταιρείες απευθύνθηκαν για ενιαίο θεσμό η απάντηση που δόθηκε ήταν πως δεν το… λένε γιατί δεν είναι σωστό για τις εταιρείες.

Από αριστερά: Δημήτρης Μιχελακάκης, Ανίτα Πασαλή και Γιάννης Μεσημέρης...

Μηδενική προβολή
Συζήτηση έγινε και γύρω από το κομμάτι της προβολής καθώς είναι γνωστό ότι στην Ελλάδα είναι μηδενική. Όπως ακούσαμε προσπάθειες θα γίνουν αλλά δεν μάθαμε ποιες θα είναι αυτές… Εδώ να αναφέρουμε πως μας δόθηκε σε ένα USB με αποδελτίωση που περιλάμβανε αγώνες Formula 1, WRC, MotoGP κ.ά. αλλά ελάχιστα ήταν τα δημοσιεύματα των ελληνικών πρωταθλημάτων. Επίσης μάθαμε ότι οι επαγγελματίες δημοσιογράφοι θα πρέπει να βγάλουν νέα ταυτότητα για να… αναγνωρίζονται ενώ ταυτότητες τύπου ΕΣΗΕΑ, ΠΣΑΤ κ.λπ. δεν θα έχουν ισχύ σε τοπικούς αγώνες.

Όσοι παρακολούθησαν την συνέντευξη Τύπου...

Φυσικά αφήσαμε το καλύτερο για το τέλος καθώς στο θέμα αυτό θα αναφερθούμε με ξεχωριστό άρθρο. Ο λόγος για το ράλι ακρόπολις ή Rally of Greece που όπως καταλάβαμε δεν θα γίνει το 2015 αφού λεφτά δεν υπάρχουν ενώ σχετικά με τα 170.000 που χρωστούσε η Ελλάδα ισχύουν τα εξής. Ακόμα η Το θέμα με τα 170.000 ευρώ που δόθηκαν από τα ταμεία της ΟΜΑΕ για να καλυφτεί ποσό ιδιωτικής εταιρείας που χρωστούσε στο Eurosport καίει τα στελέχη της ΟΜΑΕ ΟΜΑΕ δεν έχει εισπράξει τα χρήματα από την ΓΓΑ αλλά την ίδια ώρα η ίδια έχει δώσει από το ταμείο της 170.000 ευρώ στο Eurosport για οφειλή του ράλι Ακρόπολις 2014.  Ωστόσο γεννιέται η ερώτηση, πως εμπλέκεται η ομοσπονδία στο Ακρόπολις, καθώς ο αγώνας αυτός ανήκει στην ΕΛΠΑ η οποία έχει παραχωρήσει βάσει συμβολαίου τα δικαιώματα στην ιδιωτική εταιρεία Celeritas;

Πλήρωσαν με τα λεφτά των οδηγών!!!
Με λίγα λόγια και απλά, η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού χρηματοδότησε με λεφτά των οδηγών (οι οποίοι πληρώνουν κάθε φορά με τη συμμετοχή τους), μία ιδιωτική εταιρεία επειδή αθέτησε την συμφωνία που υπάρχει καταγεγραμμένη σε συμβόλαιο (και θα δημοσιεύσουμε στο σχετικό άρθρο που θα αναρτήσουμε) με το eurosport!!! Η επίσημη θέση της ΟΜΑΕ για το θέμα είναι πως το Κράτος είχε υποσχεθεί ότι θα δώσει αυτά τα χρήματα αλλά η ερώτηση που θέτουμε εμείς είναι αν αυτά τα χρήματα έπρεπε να δοθούν (και καλώς, μακάρι να ήταν και περισσότερα) στην περίπτωση που υπάρχει αναλυτικός προϋπολογισμός κάτι που δεν έχει γίνει ποτέ…

Επειδή το θέμα έχει πολύ… ψωμί και είναι αποκαλυπτικό μείνετε συντονισμένοι γιατί μόνο στο zougla.gr τις επόμενες ημέρες θα μάθετε την αλήθεια και πάντα με στοιχεία.

Τα στελέχη της Ομοσπονδίας σε αναμνηστική φωτογραφία... Πρέπει να γνωρίζουν ότι έχουν πολύ μέλλον για πάει το σπορ μπροστά το οποίο βρίσκεται σε πολύ άσχημη κατάσταση....

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης