Του Λουκά Παπαλάμπρου

Όπως ακριβώς είχε υποσχεθεί, η κορεατική φίρμα παρουσίασε στο πλαίσιο της έκθεσης του Ντιτρόιτ, που πραγματοποιείται αυτές τις μέρες, τη δεύτερη γενιά του μικρομεσαίου coupe.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το νέο Veloster βασίζεται στο πάτωμα του i30, έχοντας ακόμη πιο σπορ σχεδίαση και δυναμικά χαρακτηριστικά σε σχέση με τον προκάτοχό του. Επίσης, διατηρεί την ιδιαίτερη πίσω πόρτα από την πλευρά του συνοδηγού, με την οροφή να έχει πιο έντονη κλίση. Διαθέτει LED φωτιστικά σώματα και ίδιας τεχνολογίας φώτα ημέρας, με το πλέγμα στη μεγάλη μάσκα, τον διαχύτη και τις κεντρικά τοποθετημένες απολήξεις της εξάτμισης, να αναδεικνύουν τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το αμάξωμα είναι πιο φαρδύ και τονισμένο, με την καμπίνα να έχει αναβαθμιστεί πλήρως, φιλοξενώντας με άνεση τέσσερις επιβάτες χάρη στο μακρύτερο μεταξόνιο. Στην καμπίνα δεσπόζει η οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων, με τον εξοπλισμό να περιλαμβάνει πλειάδα συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού.

Θα διατίθεται σε τρεις εκδόσεις, με τη βασική να τροφοδοτείται από τον ατμοσφαιρικό δίλιτρο κινητήρα απόδοσης 147 ίππων και 179 Nm ροπής, που συνδυάζεται με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων. Η μεσαία με το όνομα Veloster Turbo φέρει τον 1.6 Turbo των 201 ίππων και 265 Nm ροπής που με τη λειτουργία overboost αυξάνεται στιγμιαία στα 275 Nm. Το μοτέρ συνεργάζεται με εξάρι μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων.

Στην κορυφή βρίσκεται η έκδοση N με τον δίλιτρο turbo των 275 ίππων και 353 Nm ροπής. Το γρήγορο Veloster φέρει διαφορετικό αεροδυναμικό πακέτο, πιο σπορ ρυθμίσεις και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση. Συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, με την κίνηση να μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενου διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης.

Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τέσσερα προγράμματα (Eco, Normal, Sport και N), με το αυτοκίνητο να εξοπλίζεται με Torque Vectoring Control, σπορ καθίσματα, μεγαλύτερα φρένα, μπλε λεπτομέρειες, σήματα N Performance και ζάντες 18 ή 19 ιντσών. Οι υποψήφιοι αγοραστές έχουν την επιλογή μεταξύ των χρωμάτων Ultra Black, Chalk White, Racing Red και Performance Blue για το εξωτερικό αμάξωμα.

Το Veloster δεν θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη – τουλάχιστον αρχικά – με την παραγωγή να ξεκινά τον Μάρτιο και το λανσάρισμα σε Κορέα και ΗΠΑ να προγραμματίζεται για το καλοκαίρι.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης