Του Λουκά Παπαλάμπρου

Μοναδική, εκθαμβωτική, μαγική, ανεπανάληπτη. Η νέα Ferrari αποτελεί τον ορισμό του στυλ και της κομψότητας. Είναι ένα γνήσιο τέκνο του Maranello με άκρατο δυναμισμό κι ένα V6 σύνολο που κάνει χρήση της plug-in υβριδικής τεχνολογίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έπειτα από δεκαετίες, το cavallino rampante επαναφέρει τους εξακύλινδρους κινητήρες στο προσκήνιο, παρουσιάζοντας την υβριδική 296 GTB. Το μοτέρ έχει χωρητικότητα 2.992 κ.εκ., διαθέτει δύο τούρμπο και Μήκος στα 4.565 χλστ., πλάτος 1.958 χλστ. και ύψος 1.187 χλστ.αποδίδει 663 ίππους. Ο ηλεκτροκινητήρας των 167 ίππων είναι εγκατεστημένος πίσω, ανάμεσα στον V6 και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 8 σχέσεων.

Η συνολική απόδοση αγγίζει τους 830 ίππους στις 8.000 σ.αλ. και τα 740 Nm ροπής στα 7.400 σ.α.λ. Φυσικά, ως plug-in hybrid μοντέλο, η Ferrari 296 GTB ενσωματώνει και μπαταρία με ενεργειακό περιεχόμενο 7,45 kWh, η οποία εξασφαλίζει κίνηση αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια για 25 χιλιόμετρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παρά την ύπαρξη ηλεκτροκινητήρα και μπαταρίας, το βάρος του αυτοκινήτου έχει περιοριστεί στα 1.470 κιλά. Αυτό επετεύχθη χάρη στην εκτενή χρήση ανθρακονημάτων, το πίσω παρμπρίζ από Lexan και άλλα ελαφρά υλικά.

 

Πύραυλος εδάφους

Οι επιδόσεις «κόβουν την ανάσα». Με πλήρη ισχύ, δηλαδή φορτισμένη μπαταρία, το ιταλικό supercar επιταχύνει στα 0-100 σε μόλις 2,9 δευτερόλεπτα. Τα 200 έρχονται σε 7,3΄΄, ταχύτερα και από την F8 Tributo, και η βελόνα του κοντέρ τερματίζει στα 330 χλμ./ώρα.

Μέσω του eManettino στο τιμόνι, ο οδηγός έχει τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ τεσσάρων προγραμμάτων (eDrive, Hybrid, Performance και Qualify).

Η 296 GTB πατά σε ελαστικά Michelin Sport Cup 2 διαστάσεων 245/35 εμπρός και 305/35 πίσω με ζάντες 20 ιντσών. Πολλά από τα ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα είναι ενεργά, με την κάθετη δύναμη που παράγεται στα 250 χλμ./ώρα να αγγίζει τα 360 κιλά.

Φυσικά, ένα τόσο ισχυρό φέρει και τα αντίστοιχα φρένα με δίσκους 398  χλστ. εμπρός και 360 χλστ. πίσω, καθώς και προηγμένα συστήματα, όπως το ABS Evo, το Dynamic Chassis Sensor και το Transition Manager Actuator.

Η καμπίνα δύο θέσεων αποτελείται από υψηλής ποιότητας σπορ καθίσματα, ψηφιακό πίνακα οργάνων και head-up display. Το εσωτερικό είναι λιτό, πρακτικό και απόλυτα λειτουργικό. Τα πάντα περιστρέφονται γύρω από τον οδηγό, με τη Ferrari να έχει δώσει ιδιαίτερη έμφαση στην εργονομία.

 

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Αυτός είναι το νέο αφεντικό της Ferrari

Τρομερή καραμπόλα με τρεις Ferrari σε δημόσιο δρόμο

Η Ferrari το έριξε στη μόδα και στα εστιατόρια

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης