Του Λουκά Παπαλάμπρου

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο του ομίλου Fiat Chrysler είναι έτοιμο να ξεκινήσει την εμπορική του πορεία, αλλάζοντας τα δεδομένα στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το 500άρακι, στην τρίτη γενιά του θα προσφέρεται μόνο ως ηλεκτρικό, ανοίγοντας τον δρόμο για πιο φιλικά προς το περιβάλλον καθημερινά οχήματα. Μάλιστα, διάσημες ιταλικές εταιρείες, όπως οι Armani, Bvlgari και Kartell, στέκονται δίπλα στη Fiat, δημιουργώντας τρεις συλλεκτικές εκδόσεις που διακρίνονται για την πρωτοπορία, το στυλ, την ποιότητα και τη δέσμευση για τη μέγιστη χρήση φυσικών και ανακυκλώσιμων υλικών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα τρία μοναδικά 500 ( 500 Giorgio Armani, B.500 MAI TROPPO  by Bvlgari και 500 Kartell) θα πωληθούν μέσω δημοπρασίας, με τα έσοδα να δωρίζονται στο μη κερδοσκοπικό οργανισμό Earth Alliance – ιδρυτικό μέλος του οποίου είναι ο Leonardo Di Caprio – που έχει σαν στόχο την προστασία του περιβάλλοντος.

500 Giorgio Armani

Ο «βασιλιάς» της ιταλικής κομψότητας ερμηνεύει το στυλ μέσω ενός ξεχωριστού αυτοκινήτου. Χρησιμοποιώντας τεχνολογία λέιζερ, ο οίκος έκανε μικροχαρακτική στην επιφάνεια του αμαξώματος φέρνοντας το όσο πιο κοντά γίνεται στην υφή υφάσματος. Το αποτέλεσμα ενισχύεται από το γκρι-πράσινο χρώμα με υφή μεταξιού.

Το ίδιο το χρώμα είναι ένα πρωτοποριακό προϊόν που κατασκευάζεται από οξείδιο του τιτανίου, το οποίο απορροφά τους αέριους ρύπους και καθαρίζει την ατμόσφαιρα.

Η ποσότητα βαφής που χρησιμοποιείται προσφέρει καθαρισμό αέρα αντίστοιχο με εκείνο 10τ.μ. φύλλων, περίπου όσων έχει ένα μεγάλο δέντρο. Με αυτό τον τρόπο το 500 Giorgio Armani είναι σαν ένα δένδρο σε 4 τροχούς.

Αντίστοιχα στο εσωτερικό τα καθίσματα έχουν επένδυση από οικολογικό δέρμα από την Poltrona Frau, ενώ το ταμπλό έχει επένδυση από ξύλο και αλουμίνιο με σχεδιασμό εμπνευσμένο από τη σειρά Armani/Casa.

B.500 MAI TROPPO

Η έκδοση της Bvlgari αποτελεί πρότυπο καλαισθησίας και κατασκευαστικής δεξιοτεχνίας. Το 500 είχε πάντα πρωταγωνιστικό ρόλο στη Dolce Vita και αποτέλεσε σημείο αναφοράς για την αγάπη στην ομορφιά και την τέχνη.

Η Bvlgari εμπνεύστηκε το χρώμα του 500 MAI TROPPO από τους χρωματισμούς του ηλιοβασιλέματος στη Ρώμη. Το εφέ που επιτυγχάνει η βαφή «saffron» (το χρώμα από τους στήμονες του Κρόκου Κοζάνης) ενισχύουν την αίσθηση ότι το αυτοκίνητο είναι ένα κόσμημα, περιλαμβάνοντας σκόνη χρυσού η οποία προκύπτει κατά την κατασκευή κοσμημάτων.

Το αποτέλεσμα είναι ένα όχημα που χρησιμοποιεί μια πρωτότυπη μορφή ανακύκλωσης και αντανακλά το ίδιο του το χρώμα. Παράλληλα με τη «χρυσή» βαφή, το B.500 διαθέτει εντυπωσιακά γυαλιστερά στοιχεία στο αμάξωμα, τροχούς το σχήμα των οποίων είναι το ιστορικό σήμα της Bvlgari, ενώ στο κέντρο τους το όνομα Β.500 σχηματίζεται από &de.

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης