Για το σύστημα προστασίας Halo ακούστηκαν πολλά. Οδηγοί, επικεφαλής ομάδων και ειδικοί εξέφρασαν ανοικτά την αντίρρησή τους για τη χρησιμοποίησή του, ωστόσο, η Παγκόσμια Ομοσπονδία (FIA) επέμεινε σε αυτό, θεωρώντας πως θα αυξήσει τα επίπεδα ασφάλειας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στους πρώτους αγώνες της F1, ευτυχώς, το σύστημα δεν έχει χρειαστεί να αποδείξει τη χρησιμότητά του. Αντίθετα, στο πρωτάθλημα της Formula 2 και πιο συγκεκριμένα στο GP της Βαρκελώνης, αυτή η κατασκευή υψηλής αντοχής έσωσε έναν οδηγό από τα χειρότερα.

Τα μονοθέσια των Tadasuke Makino και Nirei Fukuzumi συγκρούστηκαν μεταξύ τους, με αποτέλεσμα το μονοθέσιο του δεύτερου οδηγού να «σκαρφαλώσει» σε αυτό του πρώτου και τον πίσω αριστερό τροχό να προσκρούσει πάνω στο Halo.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με τους αγωνοδίκες, αν δεν υπήρχε το σύστημα προστασίας, ο τροχός θα είχε χτυπήσει στο κεφάλι τον Makino, με κίνδυνο να τον τραυματίσει σοβαρά.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης