Στην τελική ευθεία φαίνεται να εισέρχεται η διαδικασία για την εξασφάλιση αεροπορικής σύνδεσης σε 17 προορισμούς της χώρας, που θα επιδοτηθεί από το ελληνικό κράτος κατά τα πρότυπα της ακτοπλοΐας.
Βασικοί διεκδικητές των 17 άγονων γραμμών πρέπει να θεωρούνται Ολυμπιακή και η Aegean, ενώ εκτιμάται ότι θα δεν αποκλείεται να υπάρξει και τρίτος ενδιαφερόμενος. Πρόκειται για την εξυπηρέτηση των γραμμών Αθήνα-Αστυπάλαια, Αθήνα-Ικαρία, Αθήνα-Κάλυμνος, Αθήνα-Κάρπαθος, Αθήνα-Κύθηρα, Αθήνα-Σητεία, Αθήνα-Σκιάθος, Αθήνα-Σκύρος, Ακτιο-Σητεία, Αλεξανδρούπολη-Σητεία, Θεσσαλονίκη-Καλαμάτα, Θεσσαλονίκη-Κέρκυρα, Θεσσαλονίκη-Σάμος, Θεσσαλονίκη-Σκύρος, Θεσσαλονίκη-Χίος, Κέρκυρα-Ακτιο-Κεφαλονιά-Ζάκυνθος, Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίος-Σάμος-Ρόδος.
Στο πλαίσιο αυτό, προσφορά για την εκμετάλλευση 17 τακτικών αεροπορικών γραμμών στις οποίες έχουν επιβληθεί υποχρεώσεις παροχής δημόσιας υπηρεσίας (άγονων γραμμών), ανακοίνωσε ότι κατέθεσε η Aegean Airlines.
Η εταιρεία σκοπεύει να καλύψει τις γραμμές με αεροσκάφη AVRO RJ 100 (χωρητικότητας 112 θέσεων) καθώς και με αεροσκάφη ATR 72-500 (χωρητικότητας 68 θέσεων).
Η εταιρεία έχει προσθέσει στο στόλο της δύο αεροσκάφη ATR 72-500 τελευταίας τεχνολογίας, τα οποία έχουν ηλικία λιγότερη του ενός έτους, αφού είναι παραγωγής δευτέρου εξαμήνου του 2008 και έχουν και αυτά δερμάτινα καθίσματα.

