Πιθανόν θα υπάρχουν κι άλλοι συμπολίτες μας που αποφάσισαν να εγκαταλείψουν τον ακριβό ΟΤΕ για να γίνουν συνδρομητές μιας άλλης εταιρείας με πλήρες πακέτο τηλεφωνίας -ιντερνετ. Ήθελα να ρωτήσω, τους “κυρίους”, του ΟΤΕ, που μετά από την αποχώρηση κάποιου πελάτη, αποφασίζουν να τον ταλαιπωρήσουν κόβοντας εντελώς τη γραμμή με ψαλίδι, από το κεντρικό κουτί τους, μπορεί να τους ελέγξει κανείς; Είναι μια ταλαιπωρία που υπέστην η ίδια κι επί τρεις και πλέον εβδομάδες ήμουν χωρίς τηλέφωνο κι ας έχω 2 μωρά, ενώ με τη forthnet, παλεύαμε να δούμε τι φταίει, πράγμα που εμένα μου κόστισε συν όλων των άλλων κάποιες ηλεκτρολογικές επισκέψεις! Μέχρι να αποκλείσουμε την περίπτωση βραχυκυκλώματος εντός σπιτιού, οπότε έρχεται ο τεχνικός της εταιρείας που άνοιξε το λεγόμενο box του ΟΤΕ και βρήκε το κομμένο καλώδιο! Αυτό δεν είναι απαράδεκτο τουλάχιστον; Κι εν πάση περιπτώσει επειδή όπως έμαθα κι άλλοι βίωσαν ανάλογες ταλαιπωρίες, θα πρότεινα καλύτερα να δουν τις υπέρογκες χρεώσεις τους για το τίποτα, παρά να προσπαθούν με τόσο άθλια στάση να μας αποδείξουν πως όσο ανήκαμε στον ΟΤΕ, είχαμε άριστης ποιότητας υπηρεσίες! Ευχαριστώ.

Τσούκη Αικατερίνη

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης