Οι καθυστερήσεις των ασφαλιστικών εταιρειών στην καταβολή των αποζημιώσεων, με πρώτες αυτές για τα τροχαία ατυχήματα και δεύτερες τις ασφαλίσεις ζημιών και υγείας και της εξαγοράς ή λήξης συμβολαίων, βρέθηκαν στην κορυφή του καταλόγου με τις καταγγελίες που υπεβλήθησαν στην Επιτροπή Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλειας.

Στο τηλεφωνικό κέντρο της Επ.Ε.Ι.Α. προσέφυγαν 1.550 ασφαλισμένοι, ζητώντας την παρέμβαση της Επιτροπής για την επίλυση ζητημάτων που αντιμετώπισαν στις σχέσεις τους με ασφαλιστικές εταιρείες.

Σύμφωνα με την Έκθεση Πεπραγμένων 2009, τα περισσότερα από τα παράπονα των ασφαλισμένων αφορούσαν σε:

– Καθυστέρηση τόσο στην καταβολή ασφαλίσματος συνεπεία τροχαίου ατυχήματος όσο και στην απλή απάντηση περί αποδοχής ή μη της ευθύνης περί αποζημίωσης και προσφοράς συγκεκριμένου ποσού.
– Καθυστέρηση στην καταβολή ασφαλίσματος σε άλλες περιπτώσεις ασφαλιστικών συμβάσεων κλάδου Ζημιών ή και κλάδου Ζωής.
– Καθυστέρηση στην καταβολή προϊόντων εξαγοράς ασφαλιστηρίου συμβολαίου ή ασφαλίσματος στη λήξη αυτού.
– Μονομερής αύξηση ασφαλίστρων συμβολαίων Ζωής.
– Καθυστέρηση σε εξόφληση τελεσίδικων δικαστικών αποφάσεων.
– Μη απόδοση πραγματογνωμοσύνης σε δικαιούχο αποζημίωσης από τροχαίο ατύχημα.
– Άρνηση απόδοσης αντιγράφου συμβολαίου σε ασφαλισμένο, λόγω απώλειας αυτού
– Ζητήματα γύρω από το δικαίωμα εναντίωσης.
– Επιστροφή μη δεδουλευμένων ασφαλίστρων μετά τη λήξη της ασφαλιστικής σύμβασης.
– Κάλυψη του ασφαλισμένου με αποδεδειγμένη καταβολή ασφαλίστρων στον διαμεσολαβούντα, ακόμη και σε περίπτωση μη απόδοσης από τον τελευταίο των ασφαλίστρων στην ασφαλιστική εταιρεία.
– Επιβολή επασφαλίστρου σε νέο οδηγό / νεαρής ηλικίας οδηγό.
– Διαδικασία νόμιμης καταγγελίας ασφαλιστικής σύμβασης, τόσο στην υποχρεωτική ασφάλισης αστικής ευθύνης από τροχαία ατυχήματα όσο και στα λοιπά είδη ασφαλιστικών συμβάσεων.

Πηγή: asfalisisnet.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης