Το Honda Insight αναδείχτηκε best-seller στην Ιαπωνία, με βάση τις ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων στη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου τον Απρίλιο 2009 (εξαιρουμένων μίνι αυτοκινήτων – κάτω των 660cc), με 10481 αυτοκίνητα, γεγονός που καθιστά για πρώτη φορά ένα υβριδικό όχημα best-seller της Ιαπωνικής αγοράς αυτοκινήτου.
Το Honda Fit (Jazz για την Ευρώπη) ήταν best-seller της αγοράς επιβατικών αυτοκινήτων με βάση τις ταξινομήσεις νέων οχημάτων στην Ιαπωνία για το ημερολογιακό έτος 2008 και το οικονομικό έτος που έληξε στις 31 Μαρτίου, 2009. Το Fit (Jazz) ήταν επίσης best-seller της βιομηχανίας το Μάρτιο του 2009, για τέταρτο συνεχόμενο μήνα από το Δεκέμβριο του 2008, μέχρι που «εκτοπίστηκε» από το Insight, το οποίο έγινε το δεύτερο best-seller της βιομηχανίας τον Απρίλιο, 2009. Είναι η πρώτη φορά που η Honda κατακτά δύο πρώτες θέσεις στις πωλήσεις της αγοράς αυτοκινήτου.
Από τις 6 Φεβρουαρίου 2009, που παρουσιάστηκε στην ιαπωνική αγορά, το νέο Insight έτυχε θερμής υποδοχής από ένα μεγάλο αριθμό πελατών χάρη στα έξοχα περιβαλλοντικά χαρακτηριστικά του, την εύχρηστη διάταξη χώρων, την εύκολη και άνετη οδήγηση και την προσιτή τιμή του.
Ταξινομήσεις Insight στην Ιαπωνία (πηγή: Ιαπωνικός Σύνδεσμος Εμπόρων Αυτοκινήτων)
Η έναρξη των πωλήσεων του Insight ανακοινώθηκε στις 5 Φεβρουαρίου, 2009, και οι πωλήσεις ξεκίνησαν στις 6 Φεβρουαρίου, 2009
Φεβρουάριος 2009 4.906 μονάδες 10ο
Μάρτιος 2009 4.088 μονάδες 21ο
Απρίλιος 2009 10.481 μονάδες 1ο

