του Δημήτρη Διατσίδη

Φωτογραφία: Ramon Villanueva

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην πίστα που ανήκει στην Honda και φέτος μετονομάστηκε σε Mobility Resort Motegi, έχει κτιστεί από το 1998 το Μουσείο της εταιρίας που ονομάζεται “Honda Collection Hall”.

Από την είσοδό του και την αναγραφή του ονείρου του ιδρυτή αυτού του κολοσσού Shoichiro Honda, καταλαβαίνει κανείς πόσο σημαντικό κομμάτι της ιστορίας της μάρκας ήταν και είναι οι Αγώνες!

Στην είσοδο λοιπόν, η 2RC143 η πρώτη μοτοσυκλέτα της Honda που κέρδισε στο Isle of Man TT το 1961, δίπλα στην RA272, την πρώτη Honda που κέρδισε στην Formula 1, το 1965!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δίπλα τους ένα από τα πρώτα αυτοκίνητα της εταιρίας, μαζί με το πρώτο “παπί” το C-100 Super Cub που με τους 4.5 ίππους από τα 49 τετράχρονα κυβικά εκατοστά, πρόσφερε το 1958 έναν οικονομικό και αξιόπιστο τρόπο μεταφοράς, σε – κυριολεκτικά – εκατομμύρια ανθρώπους, έκτοτε σε όλες τις χώρες του κόσμου.

Πίσω τους οι αγωνιστικές Honda NSR250 και RCV211, που έδωσαν νίκες και Πρωταθλήματα στα 250 και στα 1000 κυβικά, ανεβάζοντας την Honda στην πρώτη θέση των στατιστικών, με τεράστια διαφορά από όλους τους άλλους. Και ας μην τα καταφέρνει καλά τα τρία τελευταία χρόνια…

Σε άλλες αίθουσες και ορόφους του Μουσείου αυτού, μπορείς να δεις όλη την ιστορία της μάρκας, ξεκινώντας από το Honda Dream A ένα ποδήλατο με έναν μικρό κινητήρα κατασκευής του Shoichiro Honda το 1947, όπως και την πρώτη μοτοσυκλέτα παραγωγής του 1948 δίπλα του.

Βέβαια δεν μπορούμε παρά να ξεχωρίσουμε ανάμεσα στα 350 εκθέματα την CB750 Four που το 1969 ήταν η πρώτη supersport παραγωγής με τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα.

O Shoichiro Honda έλεγε πως για να προχωρήσεις στο παρόν και το μέλλον πρέπει να γνωρίζεις τις ρίζες σου και με βάση αυτό το ρητό του κτίστηκε αυτό το κτήριο που στεγάζει τη λαμπρή ιστορία της μάρκας του.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης