Του Δημήτρη Διατσίδη

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Suzuki την περασμένη εβδομάδα παρουσίασε στους δημοσιογράφους του ειδικού τύπου μια νέα μοτοσυκλέτα της σειράς V-Strom, που όμως δεν είναι V!!! Ναι, είναι προφανές ότι το όνομα της σειράς προήλθε από τον V-2 κινητήρα που κινούσε και κινεί τις εκδόσεις 650 και 1050 κυβικών εκατοστών της Ιαπωνικής εταιρίας, όμως τώρα το νέο μέλος των 800 κυβικών δεν διαθέτει V-2 μοτέρ, αλλά έναν εν σειρά δικύλινδρο κινητήρα με απόδοση 84 ίππους στις 8,500 σ.α.λ. και ροπή 78 Nm στις 6,800 σ.α.λ., με στρόφαλο 270° μοιρών, ώστε να έχει χρονισμό ανάφλεξης ίδιο με των V-2 μοτέρ …και άρα να δίνει μια αίσθηση ανάλογη.

H V-Strom 800 DE που δεν είναι V...Εν δράσε με την 800ι

Η οικογένεια λοιπόν περιλαμβάνει τις: V-strom 1050 DE, V-Strom 1050, V-Strom 1050 XT ABS, V-Strom 800 DE, V-Strom 650 XT ABS, V-Strom 650 ABS, με τιμές που ξεκινούν από τις 9,795€ για αυτές των 650 κ,εκ, και φθάνουν τις 16,495€ για την κορυφαία των 1050 κ.εκ. Η μεσαία 800αρα είναι στα 12,195€, μια τιμή που θεωρείται δελεαστική.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η δύο μεγάλες των 1050 κ.εκ.Η 650 παραμένει μια κλασική αξία για την Suzuki

Για να δούμε λοιπόν το πως θα αντιδράσει η αγορά σε αυτή τη νέα πρόταση, την οποία οδηγήσαμε, μαζί με την μεγάλη και σύντομα θα έχουμε ειδικό άρθρο με τις πρώτες εντυπώσεις. Όπως και να ‘χει η Suzuki ποντάρει πολλά στην σειρά V-Strom, καθώς για πολλά χρόνια η μικρότερη της οικογένειας ήταν το best seller μοντέλο των Ιαπώνων

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης