Επιμέλεια: Μπάμπης Κελάφης

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τον περασμένο Μάρτιο, η Yamaha μπήκε στον κόσμο της ηλεκτρικής αστικής μετακίνησης – eMobility – με την παρουσίαση του ηλεκτρικού σκούτερ NEO’s (2,5kW – ισοδύναμο με 50cc) και τη συμφωνία με την Troopy στη Γαλλία για ένα δοκιμαστικό πρόγραμμα sharing (κοινής χρήσης) σκούτερ με το ηλεκτρικό Concept. E01 (8kW – κατηγορίας Α1).

Επίσης για να ενισχυθεί η προσπάθεια για μια πιο βιώσιμη διαχείριση του κύκλου ζωής των μπαταριών για τα scooter της κατηγορίας L, η Yamaha, η Honda, η KTM R&D και η Piaggio ίδρυσαν την Κοινοπραξία Swappable Batteries Motorcycle Consortium.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Κοινοπραξία Swappable Batteries Motorcycle Consortium (SBMC), που ιδρύθηκε τον Σεπτέμβριο του 2021 από την KTM, τη Honda, την Piaggio και τη Yamaha, αυξήθηκε γρήγορα σε 21 μέλη και συνεχίζει να αυξάνεται. Αποστολή της είναι να επιταχύνει την ανάπτυξη συστημάτων ανταλλάξιμων μπαταριών αναπτύσσοντας και προωθώντας νέες κοινές τεχνικές προδιαγραφές για παγκόσμια τυποποίηση και μέσα σε αυτούς τους έξι μήνες έκανε ουσιαστικά βήματα με απίστευτο ρυθμό.

Ο στόχος είναι να διασφαλιστεί η πλήρης διαλειτουργικότητα της ανταλλαγής μπαταριών για να διευκολυνθεί η εφαρμογή τους και να ενισχυθεί η βιώσιμη κινητικότητα. Κατά τη διάρκεια της Συνόδου Κορυφής της SBMC που πραγματοποιήθηκε τον Ιούλιο του 2022, στο KTM Motohall στο Mattighofen της Αυστρίας καθορίστηκαν το όραμα, η στρατηγική και οι λειτουργίες της κοινοπραξίας.

Τα τρέχοντα μέλη της Κοινοπραξίας είναι: AVL, Ciklo, Fivebikes, Forsee Power, Hioki, Honda, Hyba, JAMA, Kawasaki, KTM, Kymco, Niu, Piaggio, Polaris, Roki, Samsung, Sinbon, Sumitomo, Suzuki, Swobbee, Vitesco, VeNetWork καιYamaha.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης