Επεμέλεια: Θάνος Κυλάφης

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε λιγότερους από 4 μήνες η γκάμα σκούτερ της Suzuki εχει τετραπλασιαστεί. Στις αρχές του Αυγούστου εμφανίστηκε το Burgman 400, ενώ τώρα τρια διαφορετικά 125cc σκούτερα άρχονται δυναμικά, με το τελευταίο να είναι το Burgman Street 125EX.

Τα κύρια χαρακτηριστικά αυτού του νέου σκούτερ περιλαμβάνουν για πρώτη φορά σε σκούτερ ή μοτοσυκλέτα της Suzuki την τεχνολογία κινητήρα Suzuki Eco Performance Alpha (SEP-α). Με την προσθήκη του νέου Engine Auto Stop-Start (EASS) και του νέου Silent Start System, το SEP-α βελτιώνει την εμπειρία οδήγησης ενώ ταυτόχρονα επιτυγχάνει νέα επίπεδα οικονομίας καυσίμου και αθόρυβης λειτουργίας.

Ο αποθηκευτικός χώρος 21,5 λίτρων κάτω από τη σέλα παρέχει βολικό χώρο για τσάντες και άλλα αντικείμενα, ενώ οι θήκες αριστερά και δεξιά κάτω από το τιμόνι προσφέρουν βολική αποθήκευση για μικρά αντικείμενα που μπορεί να θέλετε να έχετε κοντά σας. Μια εύχρηστη πρίζα USB 2Α που βρίσκεται μέσα στην αριστερή θήκη σάς επιτρέπει επίσης να επαναφορτίζετε το smartphone σας ενώ οδηγείτε. Τέλος το πάτωμα προσφέρει άπλετο χώρο για τα πόδια και μία άνετη θέση οδήγησης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το SEP (Suzuki Eco Performance) είναι η ιδέα ανάπτυξης πίσω από μια νέα γενιά κινητήρων Suzuki που συνδυάζουν υψηλό επίπεδο απόδοσης καυσίμου με εξαιρετική απόδοση επιτάχυνσης. Το BURGMAN STREET 125EX προάγει περαιτέρω αυτήν την ιδέα εισάγοντας την τεχνολογία κινητήρων Suzuki Eco Performance Alpha (SEP-α) με κινητήρα Auto Stop-Start (EASS) και το νέο Silent Start System για πρώτη φορά σε scooter ή μοτοσυκλέτα Suzuki.

Το Engine Auto Stop-Start (EASS) είναι ένα σύστημα διακοπής του κινητήρα κατά τη λειτουργία του ρελαντί όταν το scooter βρίσκεται σε στάση. Αυτό μειώνει την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων, επομένως αποδεικνύεται εξαιρετικά ωφέλιμο όταν σταματάτε στα φανάρια ή όταν οδηγείτε σε κίνηση με συχνές στάσεις. Εν συνεχεία, το Silent Starter System εκκινεί αθόρυβα τον κινητήρα -με ένα μικρό άνοιγμα του γκαζιού- και λειτουργεί σε συνδυασμό με το EASS για να συνεχίσετε την οδήγηση. Ο κινητήρας εκκινεί ομαλά, παρέχοντας μια πιο εκλεπτυσμένη εμπειρία οδήγησης από οποιοδήποτε προηγούμενο scooter Suzuki.

Η κατανάλωση καυσίμου είναι χαμηλή (1,9L/100km)  και οι εκπομπές CO2 είναι μόλις 44g/km σε δοκιμές λειτουργίας WMTC με EASS, ενώ ο κινητήρας SEP-α αποδίδει εξαιρετικά, παρέχοντας εντυπωσιακή επιτάχυνση και άμεση απόκριση ακόμα και με ένα μικρό άνοιγμα του γκαζιού. Η ισχυρή απόδοση ροπής του, υπερέχει μέσα στην κυκλοφοριακή συμφόρηση, ακόμα και όταν μεταφέρετε συνεπιβάτη. Ο κινητήρας αποδίδει μέγιστη ιπποδύναμη 8.4hp (6,3 Kw) στις 6.500 rpm και μέγιστη ροπή 10,0 Nm στις 5.500 rpm.

 

Ξερπερνώντας τα χαρακτηριστικά του κινητήρα, το BURGMAN STREET 125EX διαθέτει ελαστικά tubeless DUNLOP D307N που προσφέρουν ανώτερη απόδοση και πιο ομαλή οδήγηση, ιδιαίτερα σε ανώμαλες επιφάνειες του δρόμου.

Το Σύστημα Συνδυασμένων Φρένων της Suzuki (με ένα δισκόφρενο διαμέτρου 190mm μπροστά και ταμπούρο130mm πίσω) υποστηρίζει ένα ισορροπημένο φρενάρισμα κατανέμοντας τη δύναμη τόσο μπροστά όσο και πίσω όταν πιέσετε την αριστερή μανέτα του φρένου.

Το ρεζερβουάρ καυσίμου 5,5 λίτρων σε συνδυασμό με τον οικονομικό κινητήρα επιτυγχάνει αυτονομία περίπου 289 χιλιομέτρων.

Ο προβολέας LED είναι τοποθετημένος χαμηλά, χαρακτηρίζεται από έναν ξεχωριστό σχεδιασμό και διαθέτει ενσωματωμένα φώτα θέσης LED, με τα φώτα τύπου LED πίσω με ενσωματωμένα φλας να προσθέτουν στον κομψό χαρακτήρα του πίσω μέρους του μοντέλου.

Ο πλήρης ψηφιακός πίνακας οργάνων πολλαπλών λειτουργιών για το BURGMAN STREET 125EX εμφανίζει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε και η οθόνη LCD είναι φωτιζόμενη για μεγιστοποίηση της ορατότητας τόσο την ημέρα όσο και τη νύχτα. Η ένδειξη Suzuki Eco Drive Indicator στο ταμπλό οργάνων ανάβει όταν το scooter οδηγείται με αποδοτικό τρόπο και βοηθά τον αναβάτη να μάθει τεχνικές για τη μεγιστοποίηση της οικονομίας καυσίμου.

 

Το BURGMAN STREET 125EX αναμένεται στην Ελλάδα στις αρχές του 2023.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης