Κείμενο και φωτογραφίες του Νίκου Βιτσιλάκη

Πολύς λόγος έχει γίνει για τη Voge τους τελευταίους μήνες και η αντιπροσωπεία μας εμπιστεύθηκε ένα μοντέλο της, προκειμένου να αποκτήσουμε μια πρώτη εικόνα και να διαπιστώσουμε από πρώτο χέρι τι εστί premium κατασκευή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το 300R είναι μια γυμνή μοτοσικλέτα δρόμου με sport καταβολές, που κινείται από έναν υγρόψυκτο μονοκύλινδρο κινητήρα με τετραβάλβιδη κεφαλή και 2 ΕΕΚ, απόδοσης 29Hp/8.500rpm και 25Nm/7.000rpm. Επιθετικό σε όψη και εντυπωσιακό σε περιφερειακά (πιρούνι USD, δύο δισκόφρενα μπροστά, δικάναλο Bosch ABS, τελικό εξάτμισης κάτω από το ψαλίδι, μοχλικό σύστημα πίσω, ασύμμετρο ψαλίδι), σε κερδίζει ακόμα περισσότερο με την ομοιογένειά του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το μοντέλο που οδηγήσαμε είναι εκθεσιακό προπαραγωγής, κοινώς στο στάδιο της εξέλιξής του, καθώς οι μοτοσικλέτες της Voge στην τελική τους μορφή θα βρίσκονται στη χώρα μας από τον Μάρτιο και μετά. Κάναμε μαζί του αρκετά χιλιόμετρα σε αστικό περιβάλλον και τα πρώτα συμπεράσματα είναι απόλυτα θετικά όσον αφορά στους καίριους τομείς της ποιότητας και της οδικής συμπεριφοράς.

Στιβαρό, με έναν κινητήρα άκρως ζωντανό από τις χαμηλές στροφές, παράλληλα πολύ ποιοτικό, με συναρμογή υλικών, φινίρισμα και βαφή που δικαιολογεί στο έπακρο τον όρο «premium». Μοναδική «παραφωνία» τα αυτοκόλλητα στα πλαϊνά καπάκια, αλλά στα μοντέλα κανονικής παραγωγής αυτό θα έχει διορθωθεί, προκειμένου να ταιριάζουν έτσι όπως αρμόζει με τις υψηλές προδιαγραφές της υπόλοιπης κατασκευής.

Τα φρένα έχουν την υπογραφή της Nissin, η ανάρτηση ανήκει στην KYB (Kayaba), ενώ η ψηφιακή οθόνη είναι τεχνολογίας LCD και τα φώτα full LED. To ατσάλινο πλαίσιο είναι τύπου χωροδικτύωμα και το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων διαθέτει έξι σχέσεις. H λειτουργία συμπλέκτη και αλλαγής ταχυτήτων μόνο σαν άριστη μπορεί να χαρακτηριστεί, όλα γίνονται βελούδινα και αθόρυβα, ακόμα και το «κάρφωμα» της πρώτης, που συνήθως συνοδεύεται από έντονο ήχο, είναι τελείως αθόρυβο και δεν λογαριάζει αν οι στροφές του κινητήρα είναι ψηλά ή χαμηλά.

Πλαίσιο και ανάρτηση συνδυάζονται απόλυτα αρμονικά και εμπνέουν σιγουριά ανά πάσα στιγμή, προσφέροντας την απαιτούμενη για sport μοτοσικλέτα απόδοση. Οι κραδασμοί λάμπουν διά της απουσίας τους, ακόμα και όταν οι στροφές του κινητήρα βρίσκονται μια ανάσα από το κόκκινο του στροφομέτρου. Περισσότερο θυμίζει λειτουργία δικύλινδρου εν σειρά παρά μονοκύλινδρου και αυτό είναι κάτι που θα εκτιμηθεί περισσότερο στις μακρινές διαδρομές και με ταχύτητες 120-130 χλμ/ώρα.

Στις αρχές της άνοιξης η αντιπροσωπεία θα μας διαθέσει ένα μοντέλο παραγωγής για πλήρη δοκιμή και θα επανέρθουμε με τις ολοκληρωμένες εντυπώσεις μας.

 

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης