Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Η Yamaha δεν ήταν δυνατόν να μείνει εκτός ανταγωνισμού στη γρήγορα αναπτυσσόμενη κατηγορία των Η κατηγορία των νέο – ρετρό μοτοσικλετών έχει τρομερά ανοδική πορείαμοντέρνων ρετρό μοτοσικλετών στα 125 κ.εκ. Ήδη η Honda με το CB125R και η Husqvarna με το Svartpilen 125 έχουν δείξει το δρόμο στη νέα αυτή σημαντική κατηγορία με αποτέλεσμα οι Ιάπωνες να ξεκινήσουν την επίθεσή τους και σε αυτό το μέτωπο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα πράγματα για τη Yamaha ήταν σχετικά εύκολα καθώς στην γκάμα της διαθέτει ήδη μια σειρά από μοντέρνες ρετρό μοτοσικλέτες που είναι οι XSR700 και XSR900. Εκείνο που έμενε να κάνει είναι να χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα του XSR155 όπου παρουσιάστηκε ήδη στην αγορά της Ασίας και να τοποθετήσει σε αυτόν τον μονοκύλινδρο κινητήρα του MT-125.

Στην Ασία ήδη κυκλοφορεί το XSR155 με μεγάλη επιτυχία.

Η βάση του μοντέλου θα είναι το MT-125

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε έγγραφα τα οποία κατατέθηκαν από τη Yamaha φαίνεται πως ο κινητήρας θα έχει απόδοση 15 ίππους και θα στροφάρει μέχρι τις 10.000 σ.α.λ. με το πλαίσιο να είναι παρόμοιο με εκείνο των MT-125 και R125.

Η τιμή του μοντέλου θα κυμαίνεται λογικά στα πλαίσια του MT-125, δηλαδή λίγο κάτω από τις 5.000€, ενώ θα έρθει να προστεθεί στα μεγαλύτερα XSR της εταιρείας. Το 2021 η Yamaha μάλιστα ανανέωσε το μικρότερο XSR700 με νέο κινητήρα, ενώ έχει διαθέσιμη και την έκδοση XTribute η οποία κοστίζει 8.990€.

Με τον Euro5 κινητήρα των 125 κ.εκ. θα έρθει σύντομα και στην Ευρώπη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Στα 11.690€ το νέο Yamaha Tracer 9

Επιστρέφει το εικονικό Yamaha YZF-R7;

Ένα Yamaha XSR που θυμίζει XT της δεκαετίας του ’80

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης